فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز با رمز مقدس یا زهرا (س) امروز در سرپل ذهاب انجام شد که زائران و عاشقانی از ۲۵ استان کشور در این مراسم حضور یافتند.

بهمن ریحانی در جمع ۵۰ هزار نفر از شرکت کنندگان مراسم با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب و شهدای دوران دفاع مقدس گفت : در سالروز عملیات غرورآفرین آزادسازی بازی دراز جمعی از مردم، بسیجیان و کاروان‌های راهیان نور، خانواده‌های شهدا و جانبازان با صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز یاد شهدا را گرامی داشتند.

به گفته فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه این همایش تجدید بیعتی دوباره با امام و آرمان‌های والای شهیدان و رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

مسئولان لشکری و کشوری با زحمت‌های بسیاری بعد از ۲سال از گذشت کرونا، این اجتماع بزرگ فرهنگی در کشور را آفریدند از این رو تا زمانی که بر اساس این اصول، فرهنگ و اعتقادات، بودیم، هستیم و خواهیم بود آهنگ حرکت این نظام در همه ابعاد سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، با شدت پرسرعت تری ادامه خواهد داشت.

بازی دراز سرزمین جهاد و شهادت

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) گفت: بازی دراز سرزمین جهاد و شهادت، متبرک به خون شهیدان و نماد و عشق و مردانگی و دلاوری است.

علی شادمانی گفت: در منطقه غرب کشور، صد‌ها نقطه مانند بازی دراز داریم که در این نقاط مقاومت و ایستادگی فرزندان این ملت غیور به خوبی رقم خورد و ضبط و ثبت شده، اما از حیث طبیعی در بازی دراز مقاومت سربلندانه رقم خورد.

شهدا دعوت خدا و، ولی فقیه زمان خود را درک کردند و در مقابل دشمنان خدا، سینه سپر کرده، با ایستادگی عمل کردند و شربت شهادت نوشیدند.

برابر آیات قرآن زندگی شهیدان ملکوتی و الهی، دور از هر گونه مرگ بوده و زنده وارد برزخ می‌شوند و از خداوند بشارت دریافت و، چون مجاهدت کرده اند منتظر هستند راهیان راه آنان را ادامه دهند.

هر کشوری در مسیر تاریخی خودش با مسایل و حوادثی مواجه می‌شود اگر این حوادث در آن کشور بر سرنوشت مردم تاثیر بگذارد، دارای اهمیت تلقی شده و از نقطه عطف تاریخ آن کشور‌ها محسوب می‌شود.

بر این اساس کشور ایران اسلامی با چهار اتفاق بزرگ در طول ۴۳سال انقلاب مواجه بوده و اولین حادثه وقوع انقلاب اسلامی با تمام دستاورد‌ها است، دومین حادثه هشت سال دوران دفاع مقدس و سومین حادثه دستاورد‌های محور مقاومت و دفاع از حرمین و قدرت منطقه‌ای ما و چهارمین حادثه ثبات سیاسی امنیتی در داخل و دستاورد‌ها در داخل کشور است.

به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، جهاد تبیین یک وظیفه قطعی واجب و فوری است و همه باید به روشنگری و آگاهی بخشی بپردازند، زیرا که دشمن سرخورده و شکست خورده متمرکز شده که ذهن راهیان شهدا و انقلابیون حزب الله و ولایتمداران و رزمندگان انقلاب اسلامی را با شُبهه و تاریکی مواجه کند و راه را گم کنند تا دشمن به خیال خودش موفق شود.

ملت، ستون فقرات انقلاب اسلامی و هدف اصلی دشمن است، کانون اصلی ملت جوانان است که به فرموده رهبر گام دوم انقلاب در اختیار آن‌ها است تا به درستی بپیمایند و این کشور را به سر مقصد همان حکومت حضرت مهدی (عج)، برسانند.

غواصان، تخریب چی ها، عناصر اطلاعاتی، عناصر مهندسی چهار گروه بودند که با شجاعت، پایداری و استقامت در صحنه نبرد با تمام وجود جلوه گری کردند و سخت‌ترین کار در جنگ انجام دادند.

قدرت نظامی بازدارنده، دفع تهدیدات و قدرت منطقه‌ای و ثبات امنیتی و سیاسی در منطقه سه قدرت مهم است که دستاورد‌های مهمی برای هر کشور رقم می‌زند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
یادش بخیر قبل از کرونا می‌رفتیم ان شاءالله باز قسمت بشه بریم