سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: باید با خودباوری و جهاد تبیین حیله‌های دشمن را نقش بر آب کنیم.

موسوی نژاد در دیدار با خانواده‌های معلمان شهید محمدرضا بهمن آبادی و سیدهاشم کوشه ای که به مناسبت هفته معلم برگزار شد، گفت: امروز جوانان و نوجوانان آماج حمله‌ها و اطلاعات غلط و بی‌اساس دشمن در فضای مجازی قرار گرفته اند که باید این حیله را با جهاد تبیین و تقویت خودباوری خنثی کنیم.

او گفت: تزریق روح ناامیدی و تضعیف روحیه جوانان مهم‌ترین اهداف دشمن در نبرد فرهنگی و جنگ نرم است و مهمترین دستاورد و برکات خون پاک شهدا، امنیت و آزادی است از این رو برای حفظ این امنیت، آزادی، عزت و اقتدار ضرورت دارد دانش آموزان با سیره شهدا و خط سرخ شهادت آشنا شده و این مهم، در کنار آموزش علوم نظری و تجربی مهم‌ترین رسالت خادمین نظام تعلیم و تربیت و معلمان مدارس است.

موسوی نژاد گفت: دشمن از روحیه انقلابی، ایثارگری و شهادت طلبی جوانان غیور ایران زمین همواره در هراس و وحشت است و جوان انقلابی، بصیر و ولایت مدار ایرانی در مکتب سید و سالار شهیدان درس ایثار و شهادت آموخته و تحت لوای ولایت فقیه در برابر دشمنان ایستادگی و مقاومت می‌کند از این روز سربلند و عزتمند است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی عدم عبور همیشگی از ارزش‌ها و خطوط قرمز انقلاب را از جمله گام‌های اساسی برای صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی برشمرد.

او گفت: دور شدن و غفلت از آرمان‌ها و شعار‌های امامین انقلاب در برخی از مقاطع تاریخ انقلاب موجب تألم خاطر خانوداه‌های معزز شهدا و صدماتی به جریان‌های دلسوز و انقلابی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار