معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل از افزایش ۲۰۰ درصدی اعتبارات عمرانی اخذ شده برای این اداره کل در سال ۱۴۰۰ در استان خبر داد.

هاشم نهامین گفت: در سال ۱۴۰۰ با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده رکورد اخذ اعتبارات عمرانی برای پروژه‌های اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل شکسته شد.

معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: در سال ۱۴۰۰ برای اولین بار مبلغ ۷۶۰ میلیارد ریال برای پروژه‌های مرمتی، احیای بافت‌های تاریخی و نیز توسعه زیرساخت‌های گردشگری با پیگیری مقام عالی استان و مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اخذ شد که افزایش بیش از ۲۰۰ درصدی نسبت به سال قبل داشت.

نهامین می‌گوید: اخذ چنین اعتباری برای اولین بار در تاریخ اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل اتفاق می‌افتد و جا دارد از مدیرکل و همکاران محترم که در این راستا بسیار تلاش کردند قدردانی کنم.

او با اشاره به جذب حداکثری این اعتبارات اخذ شده، گفت: با توجه به تشکیل مستمر جلسات کمیته جذب اعتبارات عمرانی در اداره کل میراث‌فرهنگی در تلاش هستیم تا جذب صد درصدی اعتبارات تخصیصی را داشته باشیم.

معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: با جذب اعتبارات در نظر گرفته شده جهش قابل توجهی در حوزه اشتغال آفرینی و نیز حفظ مواریث فرهنگی استان اتفاق خواهد افتاد و پرونده مرمت اساسی و بازسازی برخی از بنا‌های تاریخی در استان بسته خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.