کلینیک درمانی طب قانون در نوش آباد افتتاح شد.

موسس کلینیک درمانی طب قانون نوش آباد گفت: مرکز درمانی طب قانون با اعتبار اولیه ۲ میلیارد تومان و ارائه خدمات درمانی در بخش‌های پرستاری، دیابت، قلب و عروق، گوارش، زنان و ناباروری، جراحی ارتوپدی، کلیه و مجاری اداری و رادیوتراپی افتتاح شد.

حسین نعمت الهی گفت: با توجه به نبود خدمات تخصصی درمانی، شهروندان نوش آباد برای مراجعه به مراکز درمانی کاشان و آران و بیدگل دچار هزینه‌های سنگین مادی و معنوی می‌شدند که با افتتاح کلینیک درمانی طب قانون نوش آباد و وجود کادر متخصص و نوع دوست، بخشی از این نیاز در نوش آباد و مناطق علی آباد، محمد آباد، یزدل و سفید شهر برطرف می‌شود.

به گفته او، این مرکز، با ارایه خدمات درمانی پناهگاه سلامتی برای همه شهروندان و تسکینی بر درد و رنج آن‌ها خواهد بود.

امام جمعه نوش آباد نیز گفت: خدمت به مردم و دستگیری از همنوع به ویژه در حوزه سلامت و درمان که احیاکننده جان مردم و سلامتی مردم است چنان فضیلتی دارد که آیت‌الله فاضل لنکرانی (ره) سفارش می‌کند، «واجبات خود را انجام بدهید و هرچه فرصت داشتید به کار مردم برسید».

حجت الاسلام سید حسین علوی گفت: افتتاح مرکز درمانی با زحمت و تلاش یک گروه از جوانان فعال و تحصیل کرده اقدام نیک و بسیار پسندیده‌ای در حوزه درمان و سلامت است.

شهر ۱۲ هزار نفری نوش آباد با پیشینه تاریخی هفت هزار ساله در فاصله سه کیلومتری آران و بیدگل، ۶ کیلومتری کاشان و ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.