مدیرکل میراث‌فرهنگی استان قزوین از افزایش ساعت فعالیت موزه‌ها برای بهره‌مندی بیشتر گردشگران در تعطیلات عید سعید فطر خبر داد.

علیرضا خزائلی گفت: با توجه به تعطیلات پایان هفته جاری و افزایش حضور گردشگران در استان موزه‌های تحت پوشش میراث فرهنگی شامل کاخ‌موزه چهلستون (موزه خوشنویسی)، موزه شهر و موزه سنگ‌نگاره‌های عالی‌قاپو از روز سه شنبه تا پایان هفته با دو ساعت افزایش ساعت کاری از ساعت ۹ تا ۱۹ پذیرای گردشگران و دوستداران تاریخ و فرهنگ هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین افزود: همچنین در این ایام بنا‌های تاریخی سردر عالی‌قاپو، مجموعه سعدالسلطنه، آب‌انبار سردار بزرگ، حسینیه امینی‌ها، کلیسای کانتور و آرامگاه حمدالله مستوفی از ساعت ۹ تا ۱۹ میزبان گردشگران هستند و راهنمایان برای راهنمایی بازدیدکنندگان در بنا‌ها حضور مستمر دارند ضمن اینکه اماکن مذهبی و زیارتی قزوین شامل مسجد جامع عتیق، آستان مقدس امامزاده حسین (ع) و بقعه چهار انبیاء هم در این ایام پدیرای گردشگران و میهمانان ورودی به استان هستند.

ظرفیت واحدهای اقامتی قزوین در چهار روز تعطیلات پیش‌رو به صورت رزرو و یا اقامت مسافران تکمیل شده است که نشان می‌دهد حجم بالایی از هموطنان و گردشگران قزوین را به عنوان مقصد سفر در تعطیلات هفته جاری انتخاب کرده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.