فرماندار کرمانشاه گفت : دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به پایش و اعتبارسنجی متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغالزایی اقدام کنند تا این نوع تسهیلات به افرادی که کار آفرین هستند پرداخت شود.

فضل اله رنجبر گفت : فرمانداری در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی دارای نقش تسهیل گری است تا دستگاه‌ها بتوانند اعتبارات را به طور کامل جذب کنند.

به گفته فرماندار کرمانشاه آنچه که بسیار ضروری است پایش و نظارت بر تسهیلات پرداختی به منظور تحقق اشتغال ایجادی از طریق دستگاه‌های اجرایی و موسسات عامل است.

دستگاه‌های اجرایی باید به صورت مستمر پرونده‌های ارجاعی به بانک‌ها را تعیین تکلیف و وضعیت پرداخت آن‌ها را به صورت جدی رصد کنند.

دستگاه‌های اجرایی لازم است متقاضیان را نسبت به شرایط اعطای تسهیلات توجیه کنند به نحوی که پرونده‌هایی به بانک ارسال شود که دارای کمترین ایراد بوده و ضمن تسریع در فرایند پذیرش بانکی حتما به ایجاد اشتغال منجر شود.

ضروری است کمیته‌ای جهت نظارت بر طرح‌ها تشکیل شده و مانع از انحراف تسهیلات شود و دستگاه‌های اجرایی نیز مکلفند وضعیت طرح‌های خود را به صورت مستمر به فرمانداری ارسال کنند.

ایجاد میز مشترک با بانک‌ها در تمامی تسهیلات اشتغالزا باید در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد تا روند پرداخت تسهیلات تسریع شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.