سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه گفت : با ابلاغ آئین نامه جدید، مبادلات مرزی هدفمند و ضابطه مندمی شود.

اردشیر رستمی با بیان اینکه مرز ترکیبی از تهدید و فرصت است گفت : باید شرایطی فراهم کرد که تهدید‌ها به فرصت‌های اقتصادی و معیشتی برای مرز داران و مردم تبدیل شود.

به گفته سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه مجلس و دولت به دنبال اقدامی مشترک هستند و با ابلاغ آیین نامه مرزی، مبادلات مرزی هدفمند می‌شود.

لهونی نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اسفندماه پارسال در مجلس طرحی برای ارتقاء معیشت مرزنشینان و ساماندهی کولبران ارائه شد گفت : به همین منظور کمیسیون مشترک بین دولت و مجلس تشکیل شد و قرار است این موضوع از طریق دولت و سران قوه به سرعت دنبال شود.

ارتقا الکتروپمپ ایستگاه پمپاژ «مولان‌آباد»

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان سنقر و کلیایی گفت: با ارتقا الکتروپمپ ایستگاه پمپاژ «مولان‌آباد» و رفع گرفتگی خط پمپاژ آن، آب شرب ۶ روستای تحت پوشش این ایستگاه با جمعیتی بیش از ۸۵۰ نفر پایدار شد.

محمدمهدی سلطانیان از افزایش چهار لیتر در ثانیه دبی خروجی ایستگاه پمپاژ مولان‌آباد خبر داد و گفت: این امور با توجه به نزدیک شدن به فصل گرم سال و در راستای پایداری آب شرب ۶ روستای شهرستان که در زمان پیک مصرف آب با افت فشار و قطعی آب مواجه می‌شدند نسبت به ارتقا الکتروپمپ ایستگاه پمپاژ مولان‌آباد و همچنین اصلاح و بهسازی و رفع گرفتگی خط پمپاژ این ایستگاه به مخزن سیرکوه اقدام کرد.

با اقدامات صورت گرفته، دبی خروجی این ایستگاه چهار لیتر در ثانیه افزایش یافت که به موجب این اقدام، آب شرب اهالی ۶ روستای تحت پوشش ایستگاه با جمعیتی بیش از ۸۵۰ نفر پایدار شد.

 آبخوان‌های منطقه عیف است درخواست ما از مشترکین این است که با رعایت الگوی صحیح مصرف آب از افت فشار و قطعی آب در زمان پیک مصرف جلوگیری نمایند.

آغاز تزریق دز چهارم واکسن کرونا

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری سرپل ذهاب از آغاز تزریق دز چهارم واکسن کرونا بالای ۸۰ سال در این شهرستان خبر داد.

سیروس صادقی گفت: تزریق دز چهارم واکسن کرونا برای افراد گروه سنی بالای ۸۰ سال در شهرستان سرپل ذهاب آغاز شده و این گروه سنی می‌توانند به فاصله چهار ماه از تزریق دز سوم برای دریافت دز چهارم واکسن خود اقدام کنند.

نوع واکسن دز چهارم ترجیحاً مشابه با نوبت سوم باشد، با توجه به استمرار بیماری کرونا خطر احتمال شیوع موج‌های جدید و سویه‌های جدید کرونا محتمل است و واکسینه شدن افراد جامعه در برابر این بیماری ضروری است و تزریق دز چهارم برای افراد گروه سنی بالای ۸۰ سال آغاز شده است.

والدین با توجه به خطراتی که سویه‌های جدید شیوع یافته کرونا برای سنین پایین ایجاد کرده است هر چه سریع‌تر نسبت به واکسیناسیون کرونا فرزندان خود اقدام کنند.

تزریق دز چهارم واکسن کرونا برای افراد گروه سنی بالای ۸۰ سال آزاد است و مردم می‌توانند با تزریق دز سوم برای دریافت واکسن دز چهارم خود اقدام کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.