مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان از توزیع ۱۲۰ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و یک میلیون و ۱۲۱ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم از زمان شروع پویش اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان تاکنون خبر داد.

«کریم زارع» گفت: مردم استان اصفهان با طبخ یک میلیون و ۱۲۱ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم در آشپزخانه‌های اطعام مهدوی در کمک برای تأمین معاش نیازمندان همراهی کردند.

او از کمک‌های گسترده خیران به نیازمندان در این ماه پر فیض خبردادو گفت: با مشارکت مردم اصفهان برای تأمین مایحتاج روزمره خانوار‌های نیازمند، ۱۲۰ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۵۶ میلیارد تومان تهیه و بین مددجویان استان توزیع شد.

زارع مشارکت ۹۳ میلیارد تومانی مردم در پویش اطعام مهدوی را نشان از اقبال عمومی نسبت به این نهاد حمایتی دانست و گفت: مراکز نیکوکاری در هر منطقه علاوه بر جمع‌آوری مساعدت‌های مردم نیکوکار، با توجه به شناسایی نیازمندان همان محل، مشارکت مناسبی در این پویش داشتند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با توجه به فرصتی که در ماه مبارک رمضان برای خدمت به نیازمندان فراهم شد، گفت: مردم نیکوکار برای مشارکت در دستگیری از نیازمندان می‌توانند با شماره‌گیری #۰۳۱*۸۸۷۷ براساس نیات خود در طرح‌ها و برنامه‌های مختلف در هر زمان اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.