مدیرکل کمیته امداداستان زنجان گفت: پایگاه‌های جمع آوری زکات در محل‌ برگزاری نماز عیدفطر دایر می‌شوند.

صالحی گفت: جمع آوری و هزینه کرد زکات فطره امسال نیز همانند سال‌های گذشته با محوریت دبیرخانه شورای زکات مستقر در کمیته امداد استان زنجان انجام می‌شود.

او بااشاره به برنامه ریزی کمیته امداد استان زنجان برای جمع آوری زکات فطره در روز عید فطر امسال، گفت: به منظور جمع آوری زکات فطره مومنین روزه دار در روز عید سعید فطر، پایگاه‌های جمع آوری زکات فطره و کفارات در تمامی محل‌های برگزاری نماز عید فطر و معابر استان زنجان در این روز دایر می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از برنامه ریزی این نهاد برای واریز زکات فطره جمع آوری شده در روز عید فطر به حساب نیازمندان و خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی استان زنجان در این روز خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی ها و هماهنگی های انجام شده با بانک‌های عامل تمامی وجوهات جمع آوری شده در روز عید فطر با رعایت موازین شرعی قبل از ظهر روز عید به حساب مددجویان تحت حمایت این نهاد و بهزیستی واریز می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: صندوق‌های جمع آوری زکات فطره باید مجوز شورای زکات استان را داشته باشند.

او به فراهم شدن زمینه پرداخت زکات فطره به صورت غیر حضوری نیز اشاره کرد و گفت: در کنار ایجاد و استقرار پایگاه‌های جمع آوری زکات فطره، سامانه آنی پرداخت #۵*۰۲۴*۸۸۷۷* و سایت کمیته امداد به نشانی emdad.ir برای جمع آوری زکات فطره و وجوهات شرعی مومنین روزه دار، در روز عید فطر پیش بینی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.