سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از امدادرسانی به ۳۲ متأثر از سیل و آبگرفتگی در سطح روستا‌های استان خبر داد.

اکبری گفت: به دنبال بارش‌های اخیر و آبگرفتگی در برخی روستا‌های خراسان جنوبی، امدادرسانی به اهالی ساکن در روستای گل گنج از توابع شهرستان قاین، روستا‌های القورات، پسوج، حاجی آباد، کلاته بجدی، مهیاباد شهرستان بیرجند و روستای بیچند شهرستان نهبندان به همت نجاتگران این جمعیت انجام شد.

او گفت: در محور قاین - گناباد، فرعی کارخانه فولاد و محور طبس - بشرویه، فرعی جاده امامزاده علی عملیات امدادرسانی انجام شده که در این عملیات‌ها به ۳۲ نفر امدادرسانی شده است.

اکبری گفت: ۲۸ نیروی عملیاتی در این حوادث به امدادرسانی پرداخته اند و پنج خودروی نجات، یک تویوتا دو کابین و یک دستگاه پیکاپ نیز به کارگیری شده است.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تخلیه آب منازل، نجات افرادی که با خودروهایشان گرفتار سیل و آبگرفتگی شده و بازگشایی و هدایت خودرو‌ها در جاده با همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای که به دلیل سیل تخریب شده از جمله خدمات ارائه شده در مناطق سیل زده بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.