مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از پوشش امدادی ۱۱۶مورد حادثه طی اجرای طرح ملی امداد و نجات در خراسان جنوبی خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: طرح ملی امداد و نجات از ۲۵ اسفند پارسال آغاز و تا ۱۴ فروردین ادامه داشت که طی این مدت نیرو‌های امدادی به محل ۱۱۶ مورد حادثه اعزام شدند.

او گفت: از مجموع این حوادث ۸۷ مورد مربوط به حوادث جاده ای، ۱۰ مورد خدمات حضوری، یک مورد غرق شدگی، ۱۳ مورد حوادث شهری، سه مورد اطفاء حریق و چهار مورد مربوط به حوادث کوهستانی بوده است.

رضایی گفت: طی این مدت نیرو‌های امدادی به ۳۸۴ حادثه دیده امدادرسانی کرده اندو این حادثه دیدگان ۳۰۹ نفر در حوادث جاده‌ای، ۴۱ نفر در حوادث شهری، چهار نفر در حوادث کوهستان، دو نفر در حوادث غرق شدگی و ۲۷ نفر با مراجعه حضوری به پایگاه‌های امدادی خدمات گرفته اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت:برای عملیات امداد و نجات این حادثه دیدگان ۱۰۳ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده که در این حوادث ۴۲۹ نفر در قالب ۱۶۹ تیم عملیاتی امدادرسانی داشته اند.

او گفت: بیشترین ماموریت‌های امدادی در این بازه زمانی به ترتیب در شهرستان‌های قاین، طبس و بشرویه به ترتیب ۲۰، ۱۹ و ۱۸ مورد بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.