عضو شورای شهر تهران گفت: از دوران پنجم مدیریت شهری تا امروز شاهد کندی و خاموشی در سامانه شفافیت شهرداری تهران هستیم که البته مقداری از آن طبیعی است.

ناصر امانی گفت: تاخیر بیش از ۸ ماه در به روزرسانی و راه اندازی مجدد سامانه شفافیت دیگر پذیرفتنی نیست.

به گفته عضو شورای شهر تهران، درآمدها، هزینه‌ها، میزان حقوق‌ها و استخدام‌ها باید در سامانه شفافیت باشند زیرا این موضوعات ابهاماتی دارد و باید شفاف شود.

او گفت: شاید کم کاری شهرداری در این زمینه به دلیل تغییر مدیریت و جا به جایی باشد اما وقتی شعار شفافیت می‌دهید باید پیشگام باشید و اصلا نیاز به تذکر نیست.

پیشتر معاون شهردار تهران درباره عدم به روزرسانی سامانه شفافیت گفته بود که، این موضوع انشالله درست می‌شود.

سامانه شفافیت شهرداری با هدف شفاف‌سازی اقدامات و قرارداد‌های شهرداری تهران راه اندازی شد و اطلاعات و داده‌های انواع قرارداد‌ها و فعالیت‌های شهرداری را به شیوه‌ای آزاد در اختیار شهروندان قرار می‌دهد.

در آغاز این سامانه با انتشار قرارداد‌های کلان شهرداری تهران شروع به کار کرد و در ادامه فهرست اسامی دریافت کنندگان طرح ترافیک خبرنگاری، لایحه پیشنهادی بودجه ۹۷، بودجه مصوب سال ۹۷، اطلاعات مدیران و کارکنان شهرداری تهران، اطلاعات سفر‌های خارجی کارکنان، گزارش عملکرد مالی شهرداری تهران، لایحه بودجه شهرداری تهران پیشنهادی سال ۱۳۹۸ و نمایش اطلاعات شهرسازی شامل اطلاعات پروانه‌های صادره در باغات و پروانه‌های دارای تغییر کاربرد سال ۹۷ به آن افزوده شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار