سرپرست بهزیستی فارس ضمن اعلام خبر ایجاد پایگاه‌هایی برای دریافت زکات فطره در این استان، از مومنان روزه‌دار درخواست کرد که در صورت تمایل، فطریه خود را در اختیار بهزیستی قرار دهند.

محمدرضا هوشیار گفت: ۱۵۸ صندوق در پایگاه‌های مرتبط با بهزیستی استان فارس برای دریافت فطریه شهروندان پیش بینی و فعال شده است.

او گفت: تمام مراکز و ادارت بهزیستی شهرستانهای تابعه و موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی فارس آماده دریافت زکات فطره و نذورات از سوی هم استانی‌های نوع دوست و نیک اندیش هستند.

هوشیار گفت: در ماه مبارک رمضان بیش از ۳۸ هزار بسته معیشتی و ۷۰ سفره افطار برای مددجویان در سراسر استان برپا و ۲۶ هزار و ۷۰۰ پرس غذا نیز بین نیازمندان توزیع شد.

سرپرست بهزیستی فارس یادآور شد: بر اساس فتوای مراجع عظام، نیک اندیشان می‌توانند زکات فطریه خود را به اداره کل بهزیستی فارس و همه ادارات بهزیستی تابعه و موسسات خیریه تحت نظارت در شهرستان‌ها که متولی نگهداری و ارائه خدمات به معلولان ایتام خانواده‌های بی سرپرست و نیازمند آسیب دیدگان اجتماعی و ...هستند، پرداخت گنند.

هوشیار گفت: جذب مشارکت‌های مردمی در رفع مشکلات مددجویان و توانمندسازی جامعه هدف نقش بسزایی دارد و نذورات هم استانی‌های عزیز در اسرع وقت توزیع می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار