مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: عیدانه شبکه استانی دنا در عید فطر با برنامه های متنوع و شاد روی آنتن می رود.

امیر رئوف گفت: همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر، شبکه استانی دنا تلاش می‌کند با ویژه برنامه عیدانه و آیتم های شاد و مفرح، اوقات خوشی را در ایام تعطیلات برای مخاطبان خود رقم بزند.

پخش برنامه عیدانه به مدت چهار شب

او می گوید: این برنامه به مدت چهار شب از ساعت ۲۱ به مدت ۹۰ دقیقه با حضور اقشار مختلف مردم و با آیتم‌های گزارش مردمی، مولودی خوانی و موسیقی و به تهیه کنندگی کامران پاک منش و مجری گری الهام محمدی به روی آنتن می‌رود.

رئوف با بیان اینکه گروه‌های برنامه ساز در این چهار روز به شهرستان‌ها اعزام می‌شوند، گفت: برنامه‌های تولیدی شهرستان‌ها نیز در این ویژه برنامه پخش می‌شود.

پخش ویژه برنامه عید بندگی از صدای دنا

او از تدارک ویژه برنامه عید بندگی و عیدانه و پخش آن از صدای دنا در روز عید فطر خبر داد و گفت: ویژه برنامه عید بندگی با محوریت پوشش زنده رادیویی نماز عید فطر، اطلاع رسانی مبالغ زکات فطریه و نحوه پرداخت آن از ساعت ۶:۴۵ صبح تا ۸ صبح روز عید از صدای دنا به روی آنتن می‌رود.

به گفته رئوف، تهیه کنندگی این برنامه را میترا الهی و گویندگی آن را حمیدرضا رحمت پور و سهیلا سیف الله زاده بر عهده دارند.

عیدانه صدای دنا در ایام تعطیلات عید سعید فطر

مدیرکل صداوسیمای مرکز استان برنامه ۹۰ دقیقه‌ای عیدانه را از دیگر برنامه‌های صدای دنا در ایام تعطیلات عید سعید فطر نام برد و گفت: این برنامه در دو نوبت صبح و عصر به مدت دو روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۰:۳۰ و ۱۷ تا ۱۸ عصر به تهیه کنندگی فریبا علیپور و با گویندگی جهانبخش صابری و شیوا رضایی زاده بر روی آنتن می‌رود.

او می گوید: این برنامه‌ها با هدف فراهم کردن لحظات شاد و مفرح و دارای آیتم‌های طنز، لطیفه، نمایش‌های کوتاه، موسیقی‌های شاد، پخش تلفن و پیامک مخاطبان و مسابقات است.

پوشش نماز عید فطر توسط ۲۳ گروه خبری

رئوف با بیان اینکه معاونت خبر برای پوشش هر چه بهتر نماز عید فطر و خطبه‌های آن در استان ۲۳ گروه خبرنگار و تصویربردار را اعزام می‌کند، گفت: از این تعداد سه گروه در شهر یاسوج و ۲۰ گروه نیز شهرستان‌ها و شهر‌ها را پوشش می‌دهند.

او می گوید: برای اولین بار در استان نماز عید فطر ۷ روستا نیز بر روی آنتن خبر دنا می‌رود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز استان در پایان نیز گفت: معاونت فضای مجازی نیز در این عید، تولید چند استوری موشن و عکس نوشت را تولید و انتشار خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.