مدیرکل کمیته امداداستان زنجان گفت:بیش ازهزارو ۸۰۰ پایگاه در روز عید فطر به منظور جمع آوری زکات فطره وکفارات درمناطق مختلف زنجان مستقرمی شوند.

صالحی از آمادگی کمیته امداد استان زنجان برای جمع آوری زکات فطره مومنین روزه دار استان زنجان خبر داد و گفت: هزار و ۸۱۹ پایگاه جمع آوری زکات فطره و کفارات در مصلی ها، مساجد، محل‌های برگزاری نماز عید سعید فطر، مراکز نیکوکاری، معابر و دفاتر کمیته امداد ایجاد می‌شود.

او به برنامه‌ریزی این نهاد برای پوشش حداکثری در حوزه ساماندهی زکات فطره و ایجاد بستر‌های لازم برای افزایش دسترسی مؤمنین در روز عید فطر برای پرداخت زکات فطره نیز اشاره کرد و گفت: جهت بهره مندی بیشتر از زکات فطره مومنین روزه دار در امور معیشت نیازمندان، جمع آوری زکات فطره با پوشش بیش از ۷۵ درصدی در استان زنجان توسط دبیرخانه شورای زکات  هدف گذاری شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در رابطه با نحوه هزینه کرد وجوهات زکات فطره، گفت: با هماهنگی انجام شده با بانک‌های منتخب زنجان و براساس بانک اطلاعاتی نیازمندان، زکات فطره جمع آوری شده مردم روزه دار در همان روز عید سعید فطر به حساب مددجویان و نیازمندان همان منطقه، در کوتاه ترین زمان ممکن واریز می‌شود.


دبیر شورای زکات استان زنجان با بیان اینکه علاوه بر استقرار صندوق‌های جمع آوری زکات فطره بستر‌های الکترونیکی و غیر حضوری جمع آوری زکات فطره نیز در استان زنجان فراهم شده است، گفت: کد دستوری#۵*۰۲۴*۸۸۷۷*، پایگاه اینترنتی emdad.ir و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۴۴۹۵ ویژه وجوه زکات عام و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۵۰۰۶۲۷۶۱ برای واریز وجوه فطریه سادات پیش بینی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.