مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: طرح مفتاح الجنه با هدف بررسی مسائل و مشکلات خانواده‌های تحت حمایت در زنجان اجرا می‌شود.

صالحی با اشاره به اینکه طرح مفتاح الجنه در طول ایام سال به ویژه در ماه رمضان به همت کمیته امداد برنامه ریزی و اجرا می شود، گفت: پنج هزار و ۵۵۰ خانواده تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در ماه رمضان امسال در قالب طرح مفتاح الجنه مورد تفقد ودلجویی قرار می‌گیرند.

او  از کمک یک میلیارد و ۳۱۹ میلیون تومانی کمیته امداد استان زنجان برای رفع مشکلات و نیاز‌های خانواده‌هایی که در راستای طرح مفتاح الجنه مورد بازدید قرار گرفته اند خبر داد و گفت: یک میلیارد و ۱۶۳ میلیون تومان از مجموع مبالغ اهدایی به نیازمندان  از طریق مشارکت های خیران  جمع آوری شده است.


صالحی با اشاره به آموزه‌های دینی و سفارشات ائمه معصومین (ع) به همنشینی و مصاحبت با نیازمندان، این عمل نیک را موجب جاری شدن الفت و مهربانی بیشتر در جامعه اسلامی دانست و گفت: در راستای ارتقاء همدلی و ترویج گفتمان مشارکت همگانی در رسیدگی به نیازمندان، طرح مفتاح الجنه با هدف دیدار و دلجویی از خانواده‌های تحت حمایت و بررسی مسائل و مشکلات این خانواده‌ها با حضور مسئولان، خیران و حامیان نیکوکار توسط کمیته امداد برنامه ریزی و در طول سال اجرا می‌شود.


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به استقبال خوب خیران و مسئولان نیک اندیش زنجانی از اجرای طرح مفتاح الجنه، از آمادگی کمیته امداد استان زنجان برای فراهم کردن زمینه دیدار خیران، مدیران و مسئولان استان با خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در ایام باقیمانده از ماه رمضان خبر داد و گفت: برنامه ریزی شده تا پایان ماه رمضان اجرای طرح مفتاح الجنه با همراهی و مشارکت خیران و مسئولان به منظور دیدار با خانواده‌های تحت حمایت ادامه داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.