استاندار قزوین گفت: استفاده از ظرفیت‌های مردمی و واگذاری امور به مردم به شکل واقعی، در دستور کار دولت قرار دارد.

محمدمهدی اعلایی در مراسم افتتاح موسسه خیریه شهید قاسم سلیمانی گفت: کسانی که در موسسه خیریه شهید حاج قاسم سلیمانی فعالیت می‌کنند ناشناخته نیستند و خیرات، برکات و مبرات اعضای این موسسه در بسیاری از عرصه‌های خدمت رسانی به مردم کاملا مشهود و مشخص است.

 شکل فعالیت‌های موسسه خیریه شهید قاسم سلیمانی، جدید و ابتکاری است و بهره وری در موضوع خدمات رسانی و استفاده مناسبت‌تر از منابع برای جامعه هدف را به همراه دارد و امیدواریم در مسیر خدمت رسانی به محرومان موثر عمل کند.

 نگاه دولت سیزدهم با کسانی که در جامعه در زمینه محرومیت زدایی و خدمات رسانی به محرومان فعالیت و نقش آفرینی می‌کنند، تطبیق دارد و در سیاست‌های تدوینی دولت استفاده از ظرفیت‌های مردمی و واگذاری امور به مردم به شکل واقعی، در دستور کار قرار دارد.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ براساس تکلیف بودجه و سیاست گذاری دولت به دنبال حمایت از مجموعه‌های مردمی خواهیم رفت، اضافه کرد: در سفر اخیر رئیس جمهور به استان هم برای محرومیت زدایی و پرداخت‌های مستقیم و کمک‌های حمایتی، اعتباری در نظر گرفته شده و این اعتبار به صورت هدف دار در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

 مجموعه مدیریتی استان با کمال افتخار و اعتماد در کنار خیّرین است و آماده هرگونه همکاری و همراهی با آن‌ها می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.