مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز گفت: در دوران دفاع مقدس، اقشار مختلف مردم با نقش‌آفرینی خود در برابر دشمن ایستادگی کردند که ازجمله این اقشار کارگران و معلمان بودند که استان البرز مفتخر است ۹۳ شهید فرهنگی و ۳۸۰ شهید کارگر را تقدیم انقلاب اسلامی کند.

سلیمان رستمیان گفت: کارگران قشر شریف، زحمت‌کش و پرتلاش جامعه هستند که از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین اقشار در تاریخ ایران بوده و هستند.

 

او می گوید: نقش کارگران در دوران قبل از انقلاب اسلامی، مبارزه با رژیم پهلوی، بعد از انقلاب اسلامی، دوران جنگ تحمیلی و پس از جنگ تحمیلی و دوران سازندگی بسیار پررنگ و تأثیرگذار است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: ۱۲ اردیبهشت‌ماه مجاهدتی بر پایه دانش، طهارت رفتار در کنار فرهنگی غنی ایثار و شهادت درهم‌آمیخته و مشعلی فرا راه هدایت بشریت فروزان ساخته است، به‌یقین معلمی میراث گران‌قدر انبیاست و پاسداشت مقام بافضیلت آن بر همه اهل فضل و فرهنگ و آنان که گلی از این بوستان به یادگار برده‌اند فریضه‌ای متعالی می‌باشد.

 

به گفته رستمیان شهدای معلم از دیگر اقشار عزیز جامعه هستند که به همه ما و جامعه اسلامی رسم شهادت و پایمردی آموختند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرزگفت: اگر حضور، استقامت و پایمردی شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس نبود، امروز شاهد این همه موفقیت و سرافرازی نظام نبودیم، امروز باید قدردان خون شهدا و ایثارگری ایثارگران باشیم و با ادامه راه این عزیزان از ارزش‌های نظام و انقلاب دفاع کنیم.

 

به گفته او ادای احترام مسوولان به مقام شهدای کارگر و شهدای معلم، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، سرکشی از مدارس شاهد استان البرز و تقدیر از معلمان و مدیران مدارس و برگزاری جلسه با مدیران مدارس شاهد ازجمله برنامه‌هایی است که به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و دیگر دستگاه‌های اجرایی به اجرا درخواهد آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.