امام‌جمعه شهر کرج به مناسبت روز جانباز با جانبازان ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس منوچهر بناکار و حامد نورمحمدی دیدار و از آنان تجلیل کرد.

 آیت‌الله محمدمهدی حسینی همدانی،  مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز،  مدیرکل صداوسیمای البرز به همراه جمعی از مسئولان و خادمان شهدا به مناسبت میلاد باسعادت قمر منیر بنی‌هاشم حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و به منظور اجرای طرح علمداران حماسه با جانبازان ۷۰ درصد ۸ سال دفاع مقدس منوچهر بناکار و حامد نورمحمدی دیدار و از سال‌ها مجاهدت و ایثارگری این عزیزان درراه حفظ ارزش‌های نظام اسلامی تجلیل کردند.

امام جمعه کرج گفت: نمایندگان، ولی فقیه در استان‌ها و ائمه جمعه در سراسر کشور از طرف مقام معظم رهبری مدظله‌العالی مأموریت دارند تا ضمن سرکشی از جانبازان عزیز سلام ایشان را خدمت جانبازان ابلاغ کنند.

او گفت: شهدا دارای درجات عالی و متعالی هستند و در جایگاهی رفیع قرار گرفتند، کسی که جانباز می‌شود سختی‌هایش بیشتر است و مثل شهید هرروز در حال شهادت است.

آیت الله حسینی همدانی گفت: یه موقعی باید در مورد ایثار، ایثارگری و موضوعات مربوط به جوانمردی سخنرانی کرد، اما جانبازان عملاً درس ایثارگری و جوانمردی هستند و به‌طور عملی درس ایثار را تکرار می‌کنند.

به گفته امام جمعه کرج  جانبازان با همین اعضا مجروح خود در حال تعلیم دادن و درس دادن هستند که ما در چه مسیری حرکت کنیم و قدم برداریم، جانبازان عزیز با نیت خالص وارد شدند و با نیت خالص هم در حال پیمودن مسیر هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.