نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان در پیام مشترکی از شرکت حماسی و باشکوه مردم استان در راهپیمایی روز قدس قدردانی کردند.

در پیام مشترک حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی  و  علیرضا قاسمی فرزاد آمده است:  درود و رحمت خدا بر شما مردم ولایتمدار و خداجو که در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همچون سال‌های گذشته صحنه‌هایی زیبا و پرمعنا از بصیرت و وفاداری خود در پایبندی به آرمان‌های امام راحل عظیم الشان، شهدای گرانقدر و حمایت از قدس شریف را به منصه ظهور رساندید.

 امروز چشمان حیرت زده دشمنان سفاک و قسم خورده امت اسلامی با بهت و نگرانی شاهد حضور شما مردمی بود که با وجود سختی‌ها و فشار‌های کینه توزانه آنان، پرصلابت و پرشکوه بر حمایت از ملت‌های مظلوم جهان به ویژه مردم ستمدیده فلسطین تاکید و اعلام کردید که جریان مقاومت را تنها نخواهید گذاشت و با حمایت‌های خود، چون سدی محکم در برابر خوی ددمنشانه رژیم صهیونیستی خواهید ایستاد.

امام جمعه و استاندار همدان در این پیام مشترک با قدردانی از حضور حماسی مردم روزه دار، مومن و سرافراز استان همدان در راهپیمایی بزرگ روز قدس، همصدا با امت اسلامی، از درگاه خداوند سلامت و سعادت و پیروزی نهایی امت مسلمان بر کفر و استکبار جهانی را  درسایه  توجهات حضرت ولی عصر (عح) و زعامت مقام معظم رهبری مسالت کردند.

راهپیمایی روز قدس یکی از مناسبت‌های راهبردی مسلمانان در جهان اسلام است که با اهداف حمایت وپشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین از سوی امام خمینی (ره) یکسال پس از پیروزی انقلاب اسلامی نامگذاری شد.

امسال راهپیمایی روز قدس همزمان با سراسر کشور در ۷۰ نقطه استان همدان برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.