نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس روز امید دنیای اسلام و روز مقابله با تمامیت خواهی استکبار جهانی است.

کیومرث سرمدی در حاشیه روز جهانی قدس و در جمع راهپمایان گفت: هدف مستکبران علیه تمامی بشریت بوده و اصل کار آن‌ها مقابله با اسلام و آزادیخواهی است.

او گفت: امروز جبهه مقاومت در سراسر دنیا ایجاد شده و در حال رشد است.

سرمدی گفت: امروز را می توان روز امید و روزنه‌ای پررنگ برای جهان اسلام دانست چرا که ما می‌دانیم هدف رژیم اشغالگر قدس و هم پیمانان آنان تنها تصرف نبوده و اهدافی فراتر از این موضوع دارند.

نماینده مردم اسدآباد در خانه ملت گفت: وجود مراکز جاسوسی با محوریت اسراییل خونخوار یک آفت است، ناامید کردن مردم آن هم با اقدامات رسانه‌ای و کمرنگ جلوه دادن خدمات ارائه شده، بخشی از سناریوی دشمن است.

سرمدی در بخش دیگری از سخنانش درباره وحدت خوب بین دولت و مجلس گفت: دولت دکتر رییسی فضایی در کشور را تحویل گرفت که با مدیریت فشل دولت قبل دارای بدهی فراوانی بود که با مدیریت خوب اقتصادی، این مشکلات در حال کاهش است.

او عدم استقراض از بانک مرکزی از طریق  دولت را یک فایده‌ خوب برای کشور دانست که باعث پیشگیری از افزایش تورم می شود و گفت: تفکیک قوا به معنای جزیره‌ای عمل کردن آن‌ها نیست و همه‌ قوا تحت لوای مقام معظم رهبری وظیفه خود می‌دانند به هموطنان خدمت کنند.

سرمدی گفت: وجود مشکلات و فقر در جامعه بر کسی پوشیده نیست و دل ما را به درد می‌آورد، اما اعتقاد داریم با برنامه ریزی اصولی مشکلات قابل رفع شدن است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.