در آستانه روز معلم در مراسمی از معلمان مدارس سما در استان یزد با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و مسئولان دانشگاهی تجلیل شد.

محمدکاظم رحیمی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد در جمع معلمان و دبیران سما یزد با  تجلیل از ۲ سال مجاهدت معلمان در ایام کرونا و برگزاری کلاس‌های مجازی به بهترین شکل ممکن، به تشریح رسالت عظیم معلمان پرداخت.

او گفت: آنچه که معلمی را با سایر مشاغل تمایز می‌کند، رسالتشان است و مهمترین آن پرورش دانش آموزان با تقوای حضوری و عملی است و تحقق آن با برانگیختن از درون است.

رحیمی نژاد گفت: معلمان لازم است به روز رسانی و به روز بودن را در برنامه‌های علمی و آموزشی خود به صورت ویژه مورد توجه قرار دهند.

محمدرضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد نیز تجلیل از مقام معلم را تجلیل از فرهنگ و تربیت و رشد انسان‌ها دانست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد در آستانه ۴۰ سالگی دانشگاه آزاد اسلامی به رویکرد مهارتی دانشگاه اشاره و افزود: این رویکرد شروع آن از مدارس باید باشد و در دانشگاه این چرخه تکامل یابد.

معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی یزد نیز در این جمع به برنامه‌های طرح تحولی در مدارس سما برای گسترش دانشکده‌های مهارتی اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.