نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین است.

آقای فریدون حسنوند می گوید: روز جهانی قدس، نماد حق طلبی و آزادی خواهی و ظلم ستیزی با مستکبران جهان بالاخص رژیم غاصب و اشغالگر قدس است که توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذاری شد تا این روز نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین باشد.

انقلاب اسلامی ایران به عنوان بیرق دار قیام مستضعفان جهان در مقابل متجاوزین و مستکبران، بزرگترین آرمان خود را آزادسازی قدس شریف و مبارزه با رژیم نامشروع صهیونیستی قرار داد و این آرمان و هدف مقدس تا نابودی رژیم اشغالگر قدس ادامه خواهد داشت.

به گفته نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی آرمان متعالی انقلاب اسلامی در محور مقاومت و سرتاسر جهان با مجاهدت سربازان امام (ره) و رهبری گسترش یافته تا امروز با انتشار پیام انقلاب در جای جای کره خاکی شاهد مقاومت و قیام مستضعفان در مقابل زورگویان باشیم.

روز جهانی قدس میراث بزرگ حضرت امام خمینی (ره) برای ایجاد ندا و فریادی واحد در میان مسلمانان است که در این روز بر علیه ددمنشی های استکبار جهانی و رژیم غاصب و کودک کُش اشغالگر قدس بلند است.

امروز این صدا در دیگر نقاط جهان و در میان عدالتخواهان به صورت نمادی از حق خواهی و مبارزه با نظام سلطه مورد توجه قرار گرفته است.

ملت ایران با ایستادگی و مقاومت مجاهدانه خود در مقابل زورگویی ها به الگویی از فرهنگ عاشورایی در جهان بدل گشته اند و در سایه رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب این نهضت الهی زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار