مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از امروز تا یکشنبه هفته آینده با ادامه ناپایداری‌های فصلی در سطح استان افزایش ابر و در بعضی ساعات رگبار باران و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

آقای چراغ پور گفت: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی و تصاویر ماهواره‌ای، از امروز جمعه نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ تا یکشنبه هفته آینده با ادامه ناپایداری‌های فصلی در سطح چهارمحال و بختیاری افزایش ابر و در بعضی ساعات رگبار باران و رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود.

شدت و گستره بارش‌ها برای امروز و فردا به نسبت بیشتر انتظار می‌رود.


بیشتر بخوانید


علاوه بر وقوع رگبار‌های بهاری، شکل‌گیری پدیده رعد و برق در روز‌های آینده وجود خواهد داشت و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها وجود دارد و در نقاط مستعد بارش تگرگ شکل می‌گیرد و تا روز یکشنبه هفته آینده وقوع تندباد‌های لحظه‌ای و گرد و غبار رقیق نیز پیش‌بینی می‌شود.

همچنین تا روز سه‌شنبه هفته آینده دما در استان تغییر قابل ملاحظه‌ای نخواهد داشت، ولی از روز سه‌شنبه دما روند افزایشی پیدا می‌کند.

دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق چهارمحال و بختیاری تغییر محسوسی نخواهد داشت و مال‌خلیفه با بیشینه دمای ۲۴ درجه سانتی‌گراد گرمترین نقطه و بروجن، شلمزار و کوهرنگ با کمینه دمای ۶ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین نقاط استان در شب و روز گذشته گزارش شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار