همزمان با سراسر کشور راهپیمایی روز قدس در نقاط مختلف استان بوشهر برگزار شد.

راهپیمایی روز جهانی قدس در اعلام حمایت از مردم مظلوم و مقاوم فلسطین با حضور مردم استان بوشهر برگزار شد.

در بوشهر راهپیمایی روز جهانی قدس از مسجد توحید تا مصلای این شهر برگزار شد و مردم با سردادن شعارهای مختلف حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین به نمایش گذاشتند.

این مراسم در همه شهرها و برخی روستاها برگزار شد.

 

 

روند سقوط رژیم صهیونیستی قابل مشاهده است

استاندار بوشهر گفت: روند سقوط رژیم صهیونیستی چنان‌که رهبر انقلاب پیش بینی کرده بودند، قابل مشاهده است.

احمد محمدی‌زاده در حاشیه راهپیمایی روزجهانی قدس گفت: این رژیم در مقطعی در مرز‌های اشغالی محبوس شد و اکنون با اقدام‌های فلسطین در باریکه غزه و نوار ساحلی رود اردن و دیگر مناطق سرزمین اشغالی صقوط این رژیم شروع شده است و همان طور که رهبر انقلاب پیش بینی کردند، روند سقوط این رژیم کامل مشهود است.

او افزود: شلوغ‌ترین راهیپمایی روز جهانی قدس در حداقل دهه اخیر را امروز شاهد هستیم و مردم از دست رژیم صهیونیستی و ظلمی که به مردم فلسطین روا می‌دارد به شدت عصبانی هستند و آمده‌اند تا اعلام آمادگی کنند برای دفاع از حق مردم مظلوم فلسطین.

 
رژیم اشغالگر قدس نفس‌های آخر خود را می‌کشد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: اقدام‌های اخیر رژیم اشغالگر قدس در حمله به نمازگزاران در مسجد الاقصی نشان می‌دهد که نفس‌های آخر این رژیم است.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدسگفت: اقدام‌های اخیر رژیم اشغالگر قدس در حمله به مسجد الاقصی و نمازگزاران نشان داد که این رژیم نفس‌های آخرش است.

او افزود: پیام مردم بزرگ و حماسی ایران و استان بوشهر که در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند همبستگی کامل با مردم مظلم فلسطین، مقاومت، بیداری، مقاومت، بصیرت، ولایتمداری است و استکبارستیزی در برابر رژیم اشغالگر قدس و جنایت‌های تاریخی این رژیم نسبت به نظام بشیریت و مسلمین.

عکس‌های جلیل گلستانیان از جلوه‌های راهپیمایی روز جهانی قدس در بوشهر:

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.