نماینده ولی فقیه و امام جمعه و استاندار بوشهر با صدور پیام مشترکی از آحاد مردم انقلابی، ولایتمدار و همیشه در صحنه دعوت کردند با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر همبستگی، ولایتمداری، صلابت، استکبار ستیزی و بیداری اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِینَ آمَنُوا الْیَهُودَ وَالَّذِینَ أَشْرَکُوا (مائده/۸۲)
مسلماً یهودیان و کسانی را که شرک ورزیده‌اند، دشمن‌ترین مردم نسبت به مؤمنان خواهی یافت.

ابتکار هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز قدس نه یک نامگذاری صرف، بلکه بیشتر یک جریان‌سازی فرهنگی - سیاسی و ترسیم راهبردی سرنوشت‌ساز در روند مقاومت اسلامی و طراحی جبهه ضدسلطه در جهان است.

روز قدس، روز تجدید اسلام و نماد وحدت و اقتدار مسلمین در حمایت امت اسلام از آرمان قدس شریف و فلسطین به شمار می‏رود؛ روزی که نه تنها ملت بیدار و آگاه ایران اسلامی، بلکه تمامی ملت‌های عدالت‌طلب، آزاداندیش و آزادی‌خواه در اقصی نقاط جهان، انزجار قلبی خود را نسبت به رفتارهای ضد انسانی و جنایات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی بر ضد ملت مظلوم فلسطین ابراز می‌دارند.

حضور گسترده مردم عزیز در راهپیمایی روز جهانی قدس بویژه در شرایط جدید منطقه ای و حمله مزدوران صهیونیستی به نمازگزاران مسجد الاقصی و دیگر جنایت‌های روز افزون این رژیم و حمایت جهان استکبار به سرکردگی آمریکای ستم پیشه، در واقع لبیک به ندای رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، تجدید پیمان با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیروی از رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب، حضرت امام خامنه‌ای (دامت برکاته العالیه) در عرصه مقاومت و مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

بدینوسیله از عموم مردم غیور، ولایتمدار و شهید پرور استان بوشهر دعوت می‌نماییم همچون سال‌های گذشته همگام با آحاد ملت با حضوری گسترده در این راهپیمایی باشکوه بار دیگر همبستگی، ولایتمداری، صلابت، استکبار ستیزی و بیداری اسلامی را به جهانیان نشان دهند.»

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.