سرپرست فرمانداری ویژه چابهار از عموم مردم این شهرستان برای حضور گسترده در راهپیمایی روزجهانی قدس و نشان دادن وحدت و همبستگی خود در حمایت از محور مقاومت و مردم مظلوم فلسطین دعوت به عمل آورد.

ستاد اطلاع رسانی و رسانه‌های همگانی فرمانداری ویژه شهرستان چابهار در پیام  جواد سپاهی که با عنوان روز قدس، به فرمایش حضرت امام (ره)، روز حیات اسلام است» آمده است: روز جهانی قدس، ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی و عرصه‌ای برای اتحاد و یکپارچگی قدرت امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار و صهیونیسم جهانی است.

این پیام می‌افزاید:بی تردید، ملت مسلمان و انقلابی ایران اسلامی و بویژه مردم شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان چابهار، با درک عمیق شرایط موجود با گام‌های پولادین مردان و زنان روزه دار، قداستی صدچندان به آن بخشیده با عزمی آهنین و با پایبندی به آرمان‌های امام راحل (ره) بار دیگر با مشتی گره کرده بر دهان یاوه گویان صهیونیسم و غاصبان فلسطین اشغالی خواهند زد.

سرپرست فرمانداری ویژه چابهار اعلام کرد:اینجانب از تمامی اقشار مختلف مردم شهرستان چابهار دعوت می‌نمایم تا با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین و برائت از رژیم اشغالگر قدس وایادی استکبار جهانی، تبلور دیگری از وحدت امت اسلامی پدید آورند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار