امام جمعه موقت اهل سنت چابهار گفت: مردم ساحل نشین چابهار با شرکت پرشور در راهپیمایی روز قدس، نابودی دشمنان و انزجار از آن‌ها را فریاد بزنند.

مولوی یارمحمد پناد گفت: قدس پاره تن اسلام و متعلق به همه مسلمین است لذا از مردم شریف و بزرگوار چابهار می‌خواهم که برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اظهار خشم و انزجار از رژیم غاصب صهیونیسم همچون سایر هم‌وطنان عزیز و مردم بیدار جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.

او گفت: شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال از این جهت مهم‌تر از گذشته است که رژیم اشغال‌گر قدس با تمام قساوت و سنگ‌دلی بر مردم مظلوم مسلیمن تاخته و به مسجد الاقصی یورش برده و حرمت آن را شکسته است.

مدرس حوزه علمیه جامعه الحرمین الشریفین چابهار گفت: لازم است که اقشار مختلف مردم اعم از کارمندان، معتمدان، علما، جوانان، دانشگاهیان، نخبگان، فرهنگیان، بازاریان، کسبه و سایر اصناف از بلوچ و فارس در این راهپیمایی شرکت کرده و بیزاری و خشم خویش را به گوش جهانیان به‌ویژه حامیان، دوستان، اذناب و ایادی آن‌ها و در راس آن استکبار جهانی آمریکا برسانند.

او گفت: فلسفه اصلی نام گذاری روزی برای قدس از سوی امام خمینی (ره)، عملیاتی کردن راه برخورد و رویارویی با نظام سلطه است، نظامی که با بیش از نیم قرن تجاوز ددمنشانه از خود وقاحت آمیزترین صحنه‌های کشتار مسلمانان را به نمایش گذاشته است.

امام جمعه موقت اهل سنت چابهار گفت: عظمت و وجود روز جهانی قدس، این یادگار بزرگ و ابتکار هوشمندانه امام خمینی (ره) باعث می‌شود که روحیه و انگیزه ملت مظلوم فلسطین به ویژه نسل جوانِ جبهه مقاومت افزایش پیدا کند و آزادگان جهان به ویژه مسلمانان روزه دار در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، شکوهمندانه اعلام می‌کنند که همچنان برعهد خود ایستاده‌اند و آزادی فلسطین و میراث معنوی عظیم موحدان عالم در آن سرزمین به ویژه معراج‌گاه پیامبر اکرم (ص) را خواستار هستند.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار