فرماندار خاش گفت: برخورد قاطعانه و فوری با واحد‌های صنفی متخلف باید انجام شود تا درس عبرتی برای دیگر واحد‌ها باشد تا به این یقین برسند که اگر مرتکب تخلف شوند برخورد‌های مشابه با آنان نیز صورت می‌گیرد.

صاحب گل صالحی  در نشست اعضای ستاد تنظیم بازار خاش با تقدیر از زحمات بازرسان فعال بسیج، بهداشت، اصناف، صمت و تعزیرات که بیشترین همراهی را در گشت‌های مشترک بویژه عید نوروز و ماه مبارک رمضان داشتند گفت: مدیران دستگاه‌ها و اعضای کارگروه با روحیه جهادی با جمع بندی مشکلات و معضلات بازار و اطلاع از دغدغه‌های به حق شهروندان با نگاه کارشناسی و مدیریتی نسبت به جلب رضایتمندی مردم گام بردارند، زیرا آنان، ولی نعمتان مسوولان و مدیران هستند.

او گفت: اهتمام و پیگیری جدی و انجام عملیات ضربتی اداره دامپزشکی در خصوص رفع مشکلات مرتبط با کشتارگاه صورت گیرد.

فرماندار خاش گفت:  تقویت نظارت و بازرسی‌های بازار به صورت دقیق و مستمر حتی نامحسوس و جهادی جهت تنظیم و کنترل قیمت‌ها و برخورد قاطع با عوامل گرانی، کم فروشی و بی ثبات کننده بازار از اولویت‌های ستاد تنظیم بازار بوده و باید حاشیه امن متخلفان صنفی از بین برود.

او گفت:برنامه‌ریزی در خصوص راه اندازی میدان میوه و تره بار و ساماندهی وضعیت میوه فروشی‌های سطح شهر با توجه به اهمیت این موضوع برای شهروندان با همکاری شهرداری، بخش خصوصی و اداره اتباع بیگانه و ارتقای کیفیت کالا‌های تعاونی روستا بازار مدنظر قرار گیرد و به گونه‌ای که کیفیت بر کمیت کالا مقدم باشد.

کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار شهرستان خاش در چهار محور کشتارگاه مرغ زنده، تنظیم بازار، تعاونی روستا بازار و میدان میوه و تره بار با حضور فرماندار، معاون برنامه ریزی فرمانداری و اعضای کارگروه برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار