مدیر کل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان گفت: ۲ هزار و ۶۶۰ فقره پرونده رسیدگی ومختومه شده، و این عملکرد مثبت نشان از همت و تلاش همکاران در سال گذشته بوده است.

موسی عباس زاده محمودی در جلسه اقدام مشترک که با حضور معاونین استاندارسیستان و بلوچستان، فرمانداران شهرستان‌ها  و دیگر مدیران و مسئولین استانی در سالن جلسات فرمانداری شهرستان زابل برگزار شد ضمن عرض سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات گزارشی از عملکرد و اقدامات تعزیرات حکومتی شهرستان زابل در سال ۱۴۰۰ راتشریح کرد و  گفت: به تعزیرات حکومتی زابل در سال ۱۴۰۰ تعداد ۲ هزار و ۶۷۳ فقره پرونده ارسال شده، که از این تعداد ۲ هزار و ۶۶۰ فقره پرونده رسیدگی ومختومه شده، و این عملکرد مثبت نشان از همت و تلاش همکاران در سال گذشته بوده است.

او گفت: در اجرای احکام تعزیرات حکومتی زابل در سال ۱۴۰۰ بیش از هزار و ۷۰۱ فقره پرونده اجرا و مختومه شده، که در همین راستا میزان وصولی این اداره از جرایم پرونده‌های صنفی میزان ۶ میلیارد و ۲۷ میلیون تومان بوده است.

محمودی در راستای نظارت بر بازار گفت: تعزیرات حکومتی زابل از تعداد ۲ هزار و ۴۱۴ واحد صنفی در قالب گشت مشترک بازدید کرده، که در راستای نظارت‌ها تعداد ۳۳۴ واحد صنفی متخلف شناسایی و جهت اعمال قانون به تعزیرات حکومتی شهرستان زابل معرفی شده اند.

او می گوید: تعزیرات حکومتی علیرغم اینکه وظیفه ذاتی آن نظارت بر بازار نیست و یک ارگان اجرایی معرفی می‌شود نه یک ارگان نظارتی، اما با همه این تفاسیر به جهت اینکه نظارت‌ها با کیفیت بهتر و دقیق‌تر صورت بگیرد در کنار دیگر ارگان‌های نظارتی از قبیل جهاد کشاورزی، اداره صمت، اداره بهداشت و دیگر ادارات تابعه همه روزه در گشت‌های مشترک طی دو شیفت صبح و بعد از ظهر حضور دارد.

او ضمن تشکر از اقدامات و عملکرد مثبت رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان زابل در سال ۱۴۰۰، ادامه داد: همکاران باید در سال جدید به دلیل اینکه مردم در شرایط حاد اقتصادی قرار دارند و در راستای منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تلاش خود را بیشتر از قبل نمایند و در برخورد با متخلفین به صورت جدی و به دور از اغماض رفتار کنند.

محمودی در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: تعزیرات حکومتی زابل در همین راستا با رسیدگی به بیش از هزار و ۵۰ فقره پرونده میزان ۲۷ میلیارد و ۴۴۹ میلیون تومان جزای نقدی در حق دولت وصولی داشته است.

او گفت: حضور و وجود تعزیرات حکومتی در جنگ اقتصادی برای همه روشن می‌باشد. تلاش و هدف ما در این است که برنامه‌ای داشته باشیم تا مراحل رسیدگی به پرونده‌ها با تسریع بیشتر از قبل انجام گیرد ما در شهرستان زابل کمترین آمار را نسبت به حوزه بلوچستان در خصوص قاچاق داریم و این نشان از عملکرد خوب رئیس اداره و برخورد قاطع ایشان در چهارچوب قانون می‌باشد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار