ریش سفید طایفه گرگیج سیستان و بلوچستان گفت: روز جهانی قدس نماد دفاع از ملت مظلوم فلسطین، ابراز نفرت و خشم امت اسلام از جبهه استکبار و جنایت های ضدبشری و غیرانسانی رژیم صهیونیستی و نمایش وحدت، انسجام و یکپارچگی مسلمانان جهان است.

محمدمهدی گرگیچ  گفت:  روز قدس نشانه مخالفت سراسری جهان اسلام با موجودیت نامشروع رژیم غاصب صهیونیستی است و برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس سبب تقویت هر چه بیشتر روحیه اعتماد به نفس و خودباوری در بین مسلمان و تمامی آزادیخواهان جهان شده است.

او گفت: برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در تمامی کشورهای اسلامی آثار، برکات و نتایج متعددی به دنبال دارد که یکی از مهمترین آن‌ها شکست رژیم صهیونیستی در فلسطین و محقق نشدن اهداف شوم آنان است.

ریش سفید طایفه گرگیج سیستان و بلوچستان گفت: اقدام حکیمانه و هوشمندانه امام (ره) برای نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس با هدف حمایت از ملت ستمدیده فلسطین بوده است.

او گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس یک وظیفه همگانی است  و  با شرکت پرشور و قدرتمندانه در راهپیمایی این روز بزرگ بار دیگر اتحاد امت اسلامی به جهانیان نشان داده خواهد شد.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار