فرماندار خاش گفت: حضور همگانی و باشکوه اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز قدس و قدرت تبلیغاتی بین المللی و جهانی در روز راهپیمایی حضور هرچه باشکوه‌تر مردم را می‌طلبد.

صاحب گل صالحی گفت: رهبر معظم انقلاب در نشست صمیمانه با تشکل‌های دانشجویی ملت فلسطین را در عین مظلومیت، مقتدر خواندند.

او گفت: با توجه به فداکاری‌های بزرگ مردم فلسطین و اوج‌گیری رذالت و جنایت صهیونیست‌ها، روز قدس امسال با سال‌های قبل متفاوت است و باید با ابراز همدلی و همبستگی با مردم مظلوم و در عین حال مقتدر فلسطین، قدرت و روحیه آن‌ها را افزایش داد.

فرماندار خاش گفت: راهپیمایی روز قدس از جایگاه و حساسیت تعیین‌کننده‌ای برخوردار بوده، زیرا روز قدس روزی است که پرونده جنایت و اشغالگری رژیم موقت صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین مورد بازخوانی جهانیان قرار می‌گیرد.

او گفت: از جهت دیگر با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان اوج‌گیری مبارزات، تحولات و تحرکات میدانی ملت فلسطین را شاهد هستیم و وقوع این تحولات تأثیرگذار در سرزمین‌های اشغالی نقطه عطفی در انتفاضه و مبارزه ملت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی است راهپیمایی روز قدس امسال اهمیت ویژه‌ای دارد.

صالحی گفت: وقفه دو ساله راهپیمایی روز قدس تحت تاثیر شرایط کرونایی کشور و پروتکل‌ها و دستورالعمل بهداشتی می‌طلبد که امسال در روز قدس حضوری حماسی، با نشاط و با تحرک از اقشار مختلف جامعه، علما و روحانیون، معتمدین و ریش سفیدان، نخبگان، فرهنگیان، دانشجویان و دانش آموزان، اصناف و بازاریان، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی و البته با حضور خانواده‌ها را داشته باشیم.

او گفت: با توجه به فراهم شدن شرایط و بستر لازم برای برگزاری گسترده این مراسم، امسال به توفیق الهی شاهد حضور پرشور و شاداب مردمی شهرستان خاش در مسیر‌های راهپیمایی روز قدس خواهیم بود.

فرماندار خاش گفت:  راهپیمایی روز قدس، تاثیر راهبردی قابل توجهی در روند انتفاضه مقدس و روحیه‌بخشی به مبارزان فلسطینی خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار