مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت:روز جهانی قدس روز بیداری مسلمانان است و اکنون مسئله فلسطین به بعد جهانی تبدیل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین کرمی گفت: حضرت امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ جمعه آخر ماه رمضان را به‌عنوان روز جهانی قدس اعلام کردند و هدف از نامگذاری این روز آگاهسازی نسبت به خطر موجودیت رژیم اسرائیل بود.

او می گوید: روز قدس بهانه‌ای برای اتحاد بیشتر مسلمانان جهان است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: امروزه مسئله فلسطین از بعد ملی تبدیل به بعد جهانی شده و مخالفت جهانی نسبت به موجودیت رژیم اشغالگر قدس به وجود آمده است.

او با اشاره به دستاوردهای بزرگ روز جهانی قدس، گفت: روز قدس توطئه غرب و رژیم صهیونیستی علیه مسلمانان را خنثی کرد و مسلمانان را بیش از پیش متحد ساخت.

حجت الاسلام و المسلمین کرمی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره روز قدس، گفت: پس از حضرت امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب نیز به روز قدس نگاه ویژه‌ای دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در تشریح برنامه های این اداره کل در زمینه مشارکت حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: با هدف افزایش مشارکت مردمی در  راهپیمایی روز قدس مبلغین اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در تمامی مساجد و بقاع متبرکه شهرها حضور پیدا کرده و مردم را برای حضور در این راهپیمایی ارشاد کردند.

او می گوید: برنامه های متعدد بصیرتی، و توجیهی و عملیاتی با رویکرد فراخوان روز قدس را تدوین کردیم و مبلغین در تلاشند تا در مناطق روستایی و شهری در قالب برنامه های متعدد، افراد تأثیرگذار را به میدان بکشانند و مردم را در بحث مشارکت حداکثری توجیه کنند؛ به گونه ای که هر شخص چندین نفر را برای شرکت در راهپیمایی متقاعد کند.

حجت الاسلام والمسلمین کرمی گفت: همچنین تبلیغات محیطی اعم از نصب بنر و پلاکارد در ادارات اجرایی و تبلیغات در فضای مجازی برای حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس  توسط این اداره کل انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.