طی مراسمی و با حضور مسئولین بهرام کوشکی به عنوان مدیر تعاون روستایی کردستان معرفی شد.

معاون مدیریت و توسعه نیروی انسانی استاندار کردستان در مراسم  تودیع و معارفه مدیر تعاون روستایی استان گفت:نقش تعاون روستایی خدمات رسانی بی واسطه و بی منت به مردم است، مردمی که محصولات استراتژیک و محصولاتی که با زندگی انسان سر و کار دارد عرضه می‌کنند.

عبدالله رشیدی پور گفت: نقش دیگر تعاون روستایی برداشتن واسطه و دلالی و از بین بردن بازار دلالان است.

او می گوید: متأسفانه محصولی که تولید می‌شود تا وقتی که به دست مصرف کننده می‌رسد با افزایش سرسام آور قیمت مواجه می‌شود و این امر به دلیل حضور واسطه هاست لذا تعاون روستایی می‌تواند با حذف این واسطه‌ها، محصولات با قیمت پایین‌تر را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

رشیدی پور گفت: به لطف خدا استان ما استانی چهار اقلیم و استاندارد است که خداوند طراحی و آفریده است، اما باید این استاندارد‌ها پیاده سازی و استفاده شوند.

او می گوید: برای تولید محصولات استراتژیک شرایط برای ما کاملاً مهیاست لذا باید محصولات کشاورزی را در استان استاندارد کنیم و بهره وری را در این عرصه بالا ببریم.

مدیر سابق تعاون روستایی و رئیس جدید جهاد کشاورزی کردستان نیز در این مراسم گفت: شیوه کار و خدمات رسانی در این مجموعه یعنی تعاون روستایی متفاوت با سایر مجموعه‌ها و نهاد هاست، زیرا در این مجموعه تعامل با مردم و کشاورز در اولویت است.

پیمان اسکندری گفت: این صفت مردمی بودن باید حفظ شود و باید مجموعه به مردم اعتماد کند تا نتیجه بگیرد.

او می گوید: شیوه تعامل در این مجموعه را موفق و از همدلی و همیاری همکاران است و از مدیر جدید تعاون روستایی استان میخواهم که این روند را تقویت کند.

بهرام کوشکی مدیر جدید شبکه تعاون روستایی کردستان نیز در این مراسم گفت: شیوه کار و اقدامات مدیر سابق تعاون روستایی استان را الگو و سرلوحه کار خود قرار خواهیم داد و به هوشمند سازی نظام عرضه و توزیع و به کارگیری نیرو‌های متخصص در این حوزه توجه ویژه‌ای می‌کنیم.

او حمایت از ایده پردازی و نوآوری‌ها و توسعه زیر ساخت‌های ارتباطی را از محور‌های کلان تعاون روستایی استان عنوان کرد و گفت: برای تحقق این‌ها نیاز به جذب متخصص و سرمایه گذاری است و در این مسیر تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.