نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: قزوین از نظر حافظان قرآن کریم، هم به صورت کمّی و هم به صورت کیفی، رتبه اول کشور را دارد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان  در آئین تجلیل از حافظان قرآن کریم فرماندهی انتظامی استان گفت: ما پیرو، رهبر، امام و پیامبری هستیم که خدای متعال درباره ایشان فرمودند «قل یا ایهاالناس انی رسول الله الیکم جمیعاً» یعنی‌ای همه مردم که در هر زمانی زندگی می‌کنید، پیامبر متعلق به همه شماست.

قرآن و پیامبر برنامه و مکتب و دانشگاهی به نام ماه مبارک رمضان دارد.

 قزوین از نظر حافظان قرآن کریم، هم به صورت کمّی و هم به صورت کیفی، حتی در برابر استان‌های دارای جمعیت بیشتر، رتبه اول کشور را دارد.

 اقدام فرماندهی انتظامی استان قزوین برای قدردانی از حافظان قرآن کریم نشان دهنده اهمیت جایگاه رفیع حافظان قرآن در میان دستگاه‌های امنیتی و انتظامی در استان است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی تأکید کرد: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران عموماً و به ویژه نیرو‌های انتظامی، رسالت و وظیفه اجرای فرمان خدای متعال و عمل به دستورات قرآن کریم و نشر لطف، رحمت، مهربان و صلح و آرامش را برای آحاد مردم بر عهده دارند.

 آن‌هایی که در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا می‌کنند و علیه صهیونیست‌ها و ظلم آن‌ها بر مردم مظلوم فلسطین ندا سر می‌دهند، از منظر قرآن و آیات قرآنی، از قدر و منزلت بالایی برخوردار هستند.

امیدواریم نیرو‌های پلیس در نشر ارزش‌های دینی و نظم و انضباط و امنیت مردم و کشورمان موفق باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.