فرمانده کل انتظامی گفت: مجرمان بدانند اگر تعدی به حقوق دیگران داشته باشند با اقتدار با آن‌ها برخورد می‌شود، چون آرامش مردم خط قرمز ناجا است.

سردار حسین اشتری گفت: بی‌تردید امروز فرماندهی انتظامی در کشور از ستون‌های استوار امنیت در کشور محسوب می‌شود.

او می گوید: یگان‌های مختلف انتظامی نقش بی‌بدیلی در امنیت داخلی داشته و امام خامنه‌ای نیز در پیام‌های خود بدان تاکید کرده‌اند.

سردار اشتری گفت: هم‌اکنون در برخی موارد شاهد هستیم که اشرار به صورت مسلح به حقوق مردم تعدی کرده، اما ماموران با قدرت جلوی آن‌ها می‌ایستند و خوشبختانه امنیت باثباتی در کشور و استان آذربایجان غربی وجود دارد.

او می گوید: در ۴ دهه گذشته اتفاقات بسیاری در مرز‌ها و شهر‌های مرزی افتاد و استکبار جهانی به دنبال این بود که در شهر‌های مرزی همچون آذربایجان غربی و کردستان را ناامن کنند، اما نتوانستند، چون مسئولان و مردم به صورت مردانه ایستاده اند.

او می گوید: باید از نیرو‌های جوان و متدین برجسته استفاده شود و در موضوع حرفه‌گرایی آموزش حرفه‌ای و استفاده از فناوری‌های روز، باید به کمک همکاران آید و از سوی دیگر شعار سال باید تحقق یابد که نیاز است که از موسسات دانش‌بنیان و نخبگان و فرهیختگان استفاده کرد.

سردار اشتری گفت: باید یک برنامه‌ریزی جامع در این زمینه صورت پذیرد و خوشبختانه در دولت سیزدهم نیز اراده بر این کار است بنابراین باید با روحیه انقلابی، طرح کاملی در این زمینه تهیه و ارائه شود تا انسداد فیزیکی و غیرفیزیکی مرزی با کار کارشناسی انجام شود.

او می گوید: در این زمینه نیز اقدامات بازدارندگی خوبی انجام شده و تلاش بر این بوده که جرائم کاهش یابد، هر چند افزایش یافته، اما کشفیات برخی نیز افزایش یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.