مدیر امور منابع آبی مشگین‌شهر گفت:بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب بامداد امروز خسارات زیادی در شهرستان مشگین‌شهر برجای گذاشت.

ارسلان فرجی گفت: نیمه شب گذشته در کمتر از یک ساعت بیش از ۶۰ میلی متر باران در مشگین‌شهر بارید. 

به گفته مدیر امور منابع آبی مشگین‌شهر ارسلان فرجی ،بارش شدید باران موجب جاری شدن سیلاب در سطح شهر و برخی روستاهای پایین دست شد و خساراتی به تاسیسات آبی این شهرستان وارد کرد.

سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر نیز در جریان بازدید از مناطق آسیب‌دیده از سیل گفت: ده‌ها واحد مسکونی و تجاری در این شهرستان دچار آبگرفتگی شدید شده است.

ایرج بیگدلو گفت: سیلاب خساراتی به تاسیسات زیربنایی ، مبلمان شهری ، جاده‌های عشایری ، روستایی و بین‌شهری و نیز مزارع و باغات این شهرستان وارد کرد و بخش‌هایی از تعدادی از ابنیه فنی و پل‌ها نیز تخریب شد.

به گفته او ، کارشناسان مدیریت بحران فرمانداری مشگین‌شهر در حال بررسی میزان خسارت‌های وارده شده ناشی از سیلاب در شهرها و روستاهای این شهرستان هستند.

شهردار مشگین‌شهر نیز با اشاره به بارش شدید باران و گرفتگی معابر و کانال‌های آب در اثر افزایش حجم آب گفت: اکیپ خدمات شهری از همان ساعات اولیه وقوع سیل مشغول بازگشایی معابر و لایروبی کانال‌های سطح شهر هستند. 

علی مسیب‌زاده گفت: با توجه به امکانات و تجهیزات موجود تلاش می‌کنیم در اسرع وقت محلات و مناطق آسیب‌دیده را تحت پوشش قرار دهیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.