رئیس کل دادگستری فارس گفت: تصدی گری بانک‌ها در واحد‌های تولیدی، باعث خروج واحد‌ها از چرخه تولید و در نتیجه بیکاری کارگران می‌شود.

حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی در جمع مدیران اجرایی و بخش خصوص فارس گفت: کارگروه حقوقی قضایی در راستای اجرایی کردن شعار سال در دادگستری فارس تشکیل شده و آماده همکاری و تعامل با سایر دستگاه و نهاد‌ها است.

او گفت: برنامه ریزی در راستای تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب از جمله دغدغه و اولویت‌های ما در دستگاه قضایی است.

موسوی گفت: پس از تشکیل کارگروه ویژه در مجموعه قضایی فارس برای تدوین برنامه‌های محوری شعار سال این کارگروه آماده همکاری و تعامل بین بخشی با سایر دستگاه‌ها و نهاد‌های استان است.

رئیس کل دادگستری فارس گفت: تصدی گری بانک‌ها در واحد‌های تولیدی، باعث خروج واحد‌ها از چرخه تولید و در نتیجه بیکاری کارگران می‌شود و در این خصوص ما در دستگاه قضایی و در راستای وظایف ذاتی و قانونی خود تلاش خواهیم کرد ضمن حفظ حقوق بانک‌ها از تعطیلی واحد‌های تولیدی جلوگیری کنیم.

موسوی با تأکید بر اینکه در راستای رفع موانع تولید در سال گذشته تلاش‌های خوبی از سوی مجموعه قضایی استان انجام شد و همین روند امسال نیز ادامه خواهد داشت، گفت: امروز لازم است هر مسئولی در حیطه وظایف خود در راستای تحقق شعار سال تصمیمات شجاعانه اتخاذ کند.

او گفت: دادگستری فارس روند توجه به نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان را از سال‌های گذشته آغاز کرده است و امسال نیز این اقدامات با توان و تمرکز بیشتر در دستور کار قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.