معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: توسعه اراضی شهرک‌های صنعتی تقاضامحور در قزوین برای پاسخگویی به درخواست سرمایه‌گذاران در دستور کار است.

علی رسولیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه سفر استانی رئیس جمهوری به قزوین و حضور در میز ارتباطات مردمی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: قزوین از استان‌های پرتقاضا برای سرمایه گذاری صنعتی است و ظرفیت‌های مناسبی برای حضور و فعالیت تولیدکنندگان دارد.

رسولیان می گوید به همین منظور در پی توسعه اراضی شهرک‌های صنعتی و ایجاد زیرساخت برای پذیرش سرمایه گذاران صنعتی در این استان هستیم.

به گفته او، بستر خوبی برای استقرار شرکت‌های دانش بنیان با ایجاد واحد‌های کارگاهی در شهرک‌های صنعتی کشور از جمله استان قزوین ایجاد شده که در راستای کمک به تحقق شعار امسال پیگیری شده است.

نماینده تام الاختیار وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر رئیس جمهوری به قزوین گفت: تاکنون با ۴۵ سرمایه‌گذار و صنعت‌گر دیدار و گفت و گوی چهره به چهره داشته ایم که این دیدار‌ها تا پایان سفر امروز تداوم دارد.

رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: در این دیدار‌ها با مشکلات سرمایه گذاران و صنعتگران آشنا شده و برای حل مشکلات آن‌ها دستورات لازم صادر شد.

او  می گویدمصوبات خوبی برای رونق تولید و صنعت در استان قزوین در جریان سفر رئیس جمهور پیش بینی شده که در پایان این سفر از سوی آیت الله رئیسی اعلام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار