ملت بحرین با وجود سرکوب شدید رژیم آل‌خلیفه برای برگزاری راهپیمایی و گرامیداشت روز جهانی قدس آماده می‌شوند.

گزارشگر شبکه تلویزیونی اللولوه در گزارشی اعلام کرد قدس ندا می‌دهد و شهروندان بحرینی به آن لبیک می‌گویند. در بحرین حتی در زمان اعلام رسمی عادی سازی روابط رژیم این کشور با رژیم صهیونیستی، مردم بحرین از مسجد الاقصی و تمام سرزمین فلسطین حمایت می‌کردند. آمادگی‌ها و پشتیبانی‌ها برای گرامیداشت روز جهانی قدس در بحرین در جریان است؛ روزی که سرتاسر جهان آن را در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان گرامی می‌دارند.

این گزارشگر همچنین تاکید کرد شعار یکپارچه‌ای که در بحرین مطرح شده این است «قدس محور است» این شعار در تصاویر و پلاکارد‌های تبلیغاتی نوشته شده است تا دیوار‌های منامه پایتخت را تزیین کند. این تبلیغات جهت آمادگی برای برگزاری روز جهانی قدس است.

براساس گزارش اللولو پارچه‌هایی نیز بر روی دیوار‌ها نصب شده که بر روی آن‌ها شعار‌هایی در حمایت از فلسطین نوشته شده است. همچنین پرچم رژیم صهیونیستی بر زمین خیابان‌های منطقه «السنابس» پهن شده است تا شهروندان بحرینی آن را زیر پا بگذارند و بر روی آن قدم بردارند. همزمان دعوت به برگزاری تظاهرات و راهپیمایی‌های مردمی و اعلام حمایت و تأیید مسئله فلسطین مطرح شده است.

شهروندان بحرینی هر نوع عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم و بر یاری شهروندان فلسطینی در مسجد الاقصی تأکید کردند؛ بنابراین وعده همه در سال جاری همانند همه سال‌های گذشته روز جهانی قدس است. در این روز شهروندان بحرینی فعالیت‌های دیگری را نیز برای تثبیت محوریت آرمان‌های فلسطینی و مقاومت مردم فلسطین ضد انواع عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی انجام خواهند داد.

ایثارگری‌ها و فداکاری‌ها و سختی‌ها و دشواری‌ها به هر میزان که باشد و به هر اندازه که سرکوب‌های رسمی افزایش یابد و به هر اندازه که ماشین سرکوب و تهدید شهروندان بحرینی را بازداشت کند؛ پیام، روشن است که نشان می‌دهد ملت بحرین برای عقب نشینی از دفاع از آرمان‌های فلسطین آمادگی ندارند و برای دفاع از آن آماده اند و در کنار فرزندان ملت فلسطین می‌ایستند و دست از حمایت‌های خود ضد مقدسات برنمی دارند.

مردم بحرین همچنین تأکید می‌کنند که گزینه‌های مردم بحرین دقیقا مخالف گزینه‌های تسلیم در برابر رژیم صهیونیستی است و دوست ندارند دست خود را در دستان دشمنان امت قرار دهند و قدس تنها گزینه‌ای است که هیچگاه قابل معامله نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار