سرپرست اداره کل بنیاد شهید خراسان رضوی گفت: تبدیل وضعیت بیش از ۴ هزار نفر از فرزندان، خواهران و برادران شهدا، جانبازان، آزادگان و فرزندان آنان در دانشگاه علوم پزشکی مشهد و شهرستان‌های تابعه انجام می شود.

صدیقه خدیوی در دیدار با سیدروح‌الله هاشمی‌نژاد مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: فعالیت‌های مختلف و متنوعی توسط نماینده ایثارگران در ادارات انجام می‌شود که دیدار با خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، برگزاری یادواره و مراسم‌هایی با مضامین شهدا و پیگیری مشکلات ایثارگران از این موارد است.

او گفت: یکی دیگر از این فعالیت‌ها، پیگیری تبدیل وضعیت افراد مشمول است، که با پیگیری‌های مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در امور ایثارگران تاکنون تبدیل وضعیت بیش از چهار هزار نفر از فرزندان شهدا، خواهران و برادران شهدا، جانبازان و آزادگان و فرزندان آنان در علوم پزشکی مشهد و شهرستان‌های تابعه انجام و احکام آنان به زودی صادر می‌شود و از سایر نمایندگان ایثارگران در ادارات می‌خواهیم این موضوع را هر چه سریعتر پیگیری و مراحل اداری آن آغاز شود.

مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: کم لطفی برخی از ادارات موجب شده است، این مصوبه قانونی برای برخی از مشمولان، بیش‌تر از زمان موعد مقرر طول کشیده است.

سیدروح الله هاشمی‌نژاد گفت: ۹۵ درصد کارکنان ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی مشهد و شهرستان‌های تابعه تبدیل وضعیت شده‌اند که در میان سایر دستگاه‌ها کم‌نظیر است.

او گفت: این اقدام ارزشمند در نتیجه حمایت مدیران دانشگاه و نیز همکاری مستمر واحد‌های مرتبط از جمله مدیریت سرمایه انسانی، مدیریت توسعه سازمان و نیز مدیریت گزینش دانشگاه علوم پزشکی مشهد حاصل شده است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.