مشاور استاندار خراسان رضوی در امورایثارگران گفت: وضعیت اشتغال فرزندان شهدا و جانبازان باید در کارگروه اشتغال ایثارگران جغتای تدوین شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، حسن فتحی نیا مشاور استاندار خراسان رضوی در امورایثارگران در جلسه شورای هماهنگی امورایثارگران جغتای که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: باید برنامه عملیاتی برای جذب فرزندان شاهد و ایثارگر در شرکت‌ها و کارخانجات صنعتی جغتای اجرایی شود تا در کم‌ترین زمان ممکن بستر‌های جذب برای فرزندان شهدا و ایثارگران انجام شود.

وی افزود: همه ما در قبال ایثارگران مسئول هستیم اگر در این زمینه کوتاهی کنیم، باید در قیامت پاسخگوی شهدا و ایثارگران باشیم امنیت ایران اسلامی با این جغرافیای وسیع، به راحتی تامین نمی‌شود، عده‌ای از جان، آسایش و آرامش خود دست کشیده اند تا ما در امنیت کامل زندگی کنیم.


مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران ادامه داد: شهرستان جغتای که ۳۳۰ کیلومتر با مشهد مقدس فاصله دارد، ۱۸۲ شهید، ۳۲۰ جانباز و ۹ آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است و امروز بنیاد این شهرستان بیش از دو هزار ۶۴۴ خانواده ایثارگر را تحت پوشش خود دارد که از این آمار تعداد ۶۶ فرزند شاهد و ایثارگر جویای کار هستند که باید ساماندهی شوند.


گفتنی است در این جلسه با حضور مدیرکل و معاونین بنیاد خراسان رضوی، سرپرست فرمانداری و بنیاد شهیدو امورایثارگران، فرماندهان نظامی و انتظامی و تنی چند از روسای ادارات برگزار شد همچنیین در جلسه شورای هماهنگی امورایثارگران جغتای علاوه بر اشتغال ایثارگران، ساماندهی گلزار شهدا، مسکن و ارائه خدمات درمانی به ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه بررسی شد.

انتهای پیام//م. ن
 
 


لزوم برنامه عملیاتی اشتغال فرزندان ایثارگر در جغتای

برچسب ها: اشتغال ، بنیاد شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۰۲ دی ۱۳۹۷
بقیه ی جوونا باید چکارکنن که فرزند جانباز وشهید نیستن.