رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نمین گفت: ۱۰۰ کیلومتر از حریم راه‌های شهرستان نمین در یک ماهه گذشته تسطیح شده است.

مهدی آزاد با بیان اینکه هموار سازی راه‌های روستایی با هدف تسهیل در رفت و آمد آن‌ها از اولویت‌های مهم راهداری است گفت: در مدت یاد شده راهداران ۴۰ کیلومتر از جاده شنی این شهرستان را رگلاژ انجام داده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نمین در بازدید ازعملیات ریزش برداری گردنه حیران با اشاره به اینکه راهداران پرتلاش شهرستان نمین در راستای ارتقای ایمنی راه‌ها با استفاده از ۱۷۰ تن آسفالت سرد و گرم محور‌های مواصلاتی این شهرستان را لکه گیری انجام داده اند گفت: از این میزان ۱۰۰ تن آسفالت رگلاژی برای پل زیرگذر ورودی جدید نمین استفاده شده است.

آزاد حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها را بعنوان سرمایه ملی از وظایف مهم راهداری دانست و گفت: با فعالیت ۱۵ گشت راهداری در محور‌ها از تجاوز به حریم راه جلوگیری شده، ۴ مورد ساخت و ساز غیر مجاز متوقف، ۵ مورد درختکاری غیر مجاز جمع آوری و با دستور قضایی نسبت به رفع آثار تصرف اقدام شده است.

او از جابه جایی ۶۸ هزار و ۵۷۰ تن کالا و صدور ۲ هزار و ۸۱۸ بارنامه در یک ماهه گذشته در شهرستان نمین خبر داد و گفت: ۲۴ شرکت حمل ونقل کالا در این شهرستان در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نمین انجام یک ونیم کیلومتر شانه سازی، ایمن سازی ۱۱۰ مورد از تیر‌های روشنایی با دپو خاکریز، انجام ۳۵۰ کامیون ریزش برداری، شستشوی ۶ هزار عدد از تابلوها، انجام ۴ هزار و ۹۰۰ کیلومتر-باند برفروبی در ایام زمستان با ۵۸۰ تن نمک پاشی و همچنین رنگ آمیزی ۲۲ متر مربع از سرعتکاه‌ها را از اقدامات مهم راهداری شهرستان نمین در فروردین ماه برشمرد و گفت: راهداران ساعی این شهرستان در مدت یاد شده ۵۰ عدد از تابلو‌های فرسوده را از سطح جاده جمع آوری و بازسازی کرده اند.

آزاد با بیان اینکه راهداری این شهرستان مسئولیت نگهداری ۳۶۷ کیلومتر راه ارتباطی را برعهده دارد گفت: از این مقدار ۴۵ کیلومتر راه اصلی، ۳۶ کیلومتر راه فرعی، ۱۹۲ کیلومتر راه آسفالته روستایی، ۳۴ کیلومتر راه شنی و خاکی و ۶۰ کیلومتر نیز راه مرزی می‌باشد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار