رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین از جذب بیشترین اعتبارات ملی و استانی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام در سفر رئیس جمهور خبر داد.

 یاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین در گفتگو با رادیو قزوین پیرامون سفر امروز آیت الله رئیسی، رئیس جمهور به استان گفت: با پیگیری استاندار قزوین، نمایندگان مجلس و مدیران دستگاه‌های اجرایی، پروژه‌ها و طرح‌های مهمی در این سفر مصوب خواهد شد که بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار مصوب برای این طرح‌ها در نظر گرفته شده است.

در حوزه‌های مختلف از جمله بخش توسعه بخش‌های بهداشت و درمان و بیمارستان، طرح اقدام ملی مسکن، راه‌های استان از جمله محور قزوین- الموت- تنکابن و قزوین- رحیم آباد- کلاچای و فرودگاه قزوین با حضور رئیس جمهور در نشست شورای اداری استان، مصوبات خوبی خواهیم داشت.

تعیین تکلیف استادیوم ۶ هزار نفری و سالن‌های ورزشی روستایی از جمله دستاورد‌های سفر آیت الله رئیسی، رئیس جمهور به استان قزوین خواهد بود.

استان قزوین جزو استان‌هایی است که بیشترین میزان اعتبارات دولتی را در جریان سفر‌های رئیس جمهور برای راه اندازی طرح‌های نیمه تمام و محرومیت زدایی، دریافت کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار