رئیس اداره تامین اجتماعی منطقه تربت‌حیدریه از جمعیت ۱۲۷ هزار و ۷۷۲ نفری بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و افراد خانواده آنها در این منطقه خبر داد.

محمد شریفی‌مند گفت: شمار بیمه‌شدگان اصلی تامین اجتماعی در تربت‌حیدریه، رشتخوار و زاوه ۳۷ هزار و ۸۸۶ نفر می‌باشد.

رئیس اداره تامین اجتماعی منطقه تربت‌حیدریه گفت: تعداد کنونی مستمری بگیران اصلی اداره تامین اجتماعی منطقه تربت‌حیدریه نیز، ۸ هزار و ۸۹۸ نفر است.

به گفته او، پارسال مجموع مبلغ پرداختی به مستمری‌گیران بازنشسته، از کارافتاده و بازماندگان مشمول دریافت خدمات بلندمدت این نهاد ۳ هزار و ۸۷۲ میلیارد بود که ۶۹ درصد بیشتر از سال قبل آن بود.

شریفی گفت: تامین اجتماعی تربت‌حیدریه پارسال برای خدمات کوتاه مدت شامل غرامت، دستمزد ایام بیماری، بارداری، کمک هزینه ازدواج و موارد مشابه آن نیز افزون بر ۱۷۴ میلیارد ریال پرداخت کرد که این رقم نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۲ درصد افزایش یافته است.

او گفت: تعداد کارگاه‌های تولیدی، خدماتی و تعاونی فعال زیرپوشش در منطقه ۸ هزار و ۵۲۳ واحد و شمار کارگاه‌های نیمه‌فعال نیز ۴ هزار و ۶۸۹ واحد می‌باشد.

رئیس اداره تامین اجتماعی منطقه تربت‌حیدریه گفت: پارسال ۸ هزار و ۸۵۰ مورد بازرسی کارگاهی و ۶ هزار و ۸۳۷ مورد بازرسی از کارگران ساختمانی انجام و همچنین ۹ هزار و ۸۲۶ فقره ابلاغ الکترونیکی صادر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.