ثبت نام جدید وام ضروری ۱۲ میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه صندوق بازنشستگی کشوری از امروز آغاز شده است.

باقری نژاد مدیر صندوق بازنشستگی کشوری خراسان جنوبی گفت: ثبت نام اینترنتی وام ضروری ۱۲میلیون تومانی با اقساط ۳۶ ماهه و کارمزد ۴ درصد سال ۱۴۰۱ بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق از امروز سه شنبه ششم اردیبهشت ماه آغاز و تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد.

او گفت: ثبت نام فقط از طریق درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir انجام می‌شود.

باقری نژاد گفت: متقاضیان می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده به درگاه خدمات الکترونیک صندوق مراجعه و با وارد کردن اطلاعات سه گانه خود شامل دفترکل، کد ملی و شماره حساب نسبت به ثبت درخواست اقدام کنند.

ثبت درخواست متقاضیان به معنی پرداخت تسهیلات نیست

باقری نژاد مدیر صندوق بازنشستگی کشوری خراسان جنوبی گفت: ثبت درخواست و ثبت نام متقاضیان برای دریافت وام به معنای این نیست که همه افراد این تسهیلات را دریافت می‌کنند.

او گفت: بازنشستگانی که کمتر از یک سال از صدور حکم بازنشستگی آن‌ها گذشته است، وارث ذکوری که تا سه سال آینده از فهرست وظیفه بگیران خارج می‌شود و متقاضیانی که حکم ترمیم حقوق امسال برای آن‌ها صادر نشده است مجاز به ثبت نام وام ضروری ۱۲میلیون تومانی نیستند.

باقری نژاد گفت: پس از اتمام مهلت ثبت نام، سوابق متقاضیان از جمله مجموع وام‌های دریافتی، بهره مندی از سایر تسهیلات صندوق بازنشستگی، میزان حقوق دریافتی و سایر موارد بررسی شده و با اولویت‌بندی و براساس میزان اعتبار تخصیص یافته از سوی بانک عامل، این تسهیلات در نوبت‌های مشخص پرداخت می‌شود.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری خراسان جنوبی گفت: اعلام نتایج و اسامی افراد واجد شرایط و مشمول از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری انجام می‌شود و اسامی واجدین شرایط براساس نوبت‌بندی انجام شده در همین سایت اعلام و مبلغ تسهیلات به حساب واجدین شرایط واریز می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمیرا سلیمانی
۱۴:۲۲ ۰۸ بهمن ۱۴۰۱
بفرمایید چرا فرم ثبت نام وام ضروری نیست که درخواست وام نمایم