دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با نزدیک شدن به روز جهانی قدس اعلام کرد ایران از مقاومت و پیروزی آن حمایت می‌کند.

زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تایید کرد مقاومکت فلسطین عقب نشینی و سازش نخواهد کرد و ایران از مقاومت و خانواده‌های شهدا حمایت می‌کند و چشم انداز بزرگی را برای تحقق پیروزی بر روی رزمندگان باز می‌کند.

براساس گزارش المیادین زیاد النخاله در این خصوص گفت: دردناک بود که برادران ملت فلسطین، آن را در این شرایط تنها بگذارند و عده‌ای هم پیام‌های تبریک برای اشغالگران فرستادند. ایران به آزادسازی قدس پایبند است. روز جهانی قدس که امام خمینی (ره) آن را اعلام کرد، روز وحدت مسلمانان در سراسر جهان برای یاری رساندن به قدس و فلسطین است. حاج «قاسم سلیمانی» شهید قدس است. او برای دفاع کردن، به همه جای جهان رفت تا اینکه شهید و تبدیل به نماد همه مبارزان در راه قدس شد. قدس اسلامی باقی خواهد ماند.

او همچنین اعلام کرد مبارزان مقاومت همه مساحت فلسطین را پوشش می‌دهند. قدس به زانو در نخواهد آمد و در برابر متجاوزان و قاتلان تسلیم نخواهد شد.

او پیش از این در سالروز شهادت شپهبد قاسم سلیمانی گفته بود تصمیم برای ترور سردار سلیمانی برای محو کردن وی از صحنه به اعتبار آن بود که وی، مانعی بزرگ در برابر پروژه صهیونیستی که دشمن تلاش دارد تا برای بازتشکیل منطقه شکل دهد، به شمار می‌رفت.

النخاله چندی پیش نیز اعلام کرد درگیری و تقابل با دشمن همیشه پا برجاست و در هر لحظه احتمال اینکه به نقطه درگیری فراگیر و همه جانبه در همه خاک فلسطین برسند، وجود دارد. فلسطینیان قادر به انجام کار‌های زیادی هستند و عملیات‌های استشهادی اخیر بهترین گواه برای اثبات این موضوع است. عملیات‌های اخیر در اراضی اشغالی بی‌نظیر بودند و مقاومت در جنین و نابلس در حال تقویت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۰:۲۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
قحطی اسم بود ... هم زیاده هم نخاله... خخ
آخرین اخبار