دبیرکل جنبش جهاد اسلامی تایید کرد با وجود تهدیدات رژیم صهیونیستی مقاومت در مقابل تجاوز به قدس سکوت نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری شهاب، زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد تجاوزاتی که در قدس رخ می دهد معادل جان آن‌ها است.

او در ادامه افزود: تهدیدهای دشمن برای توقف تسهیلات غزه باعث نمی‌شود ما در قبال حوادث قدس و کرانه باختری اشغالی، سکوت کنیم.

حملات و یورش‌های شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی که از جمعه آغاز شده تا امروز ادامه داشته است. خبرنگار المیادین نیز بامداد امروز گزارش داد که شهرک‌نشینان تحت حمایت نیرو‌های اشغالگر صهیونیستی به این مسجد یورش بردند.

هزاران فلسطینی در سرزمین‌های مختلف اشغالی روز‌ها است که علیه اشغالگری به پا خواسته‌اند و هم اکنون نیز اشغالگران با افزایش تدابیر امنیتی و تعداد نظامیان خود، به دنبال تامین امنیت شهرک‌نشینان و تداوم یورش‌ها به مسجد الاقصی هستند.

پیش از این نیز جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس در پی حمله نظامیان صهیونیست به صحن مسجدالاقصی، اشغالگران صهیونیست را مسئول حمله بامداد روز گذشته به نمازگزاران در داخل مسجد الاقصی در قدس اشغالی دانسته و اعلام کرد رژیم صهیونیستی احساسات ملت فلسطین، اعراب و مسلمانان را بر می‌انگیزد و ادامه حمله به اعتکاف کنندگان و نمازگزاران و هتک حرمت زمان و مکان مقدس برای رژیم اشغالگر و شهرک نشینان آن نتیجه معکوس خواهد داد. 

هارون ناصرالدین، عضو دفتر حماس با بیان اینکه هرگونه قربانی در مسجدالاقصی اعلان جنگ است و عملیات شمشیر قدس-۲، بسیار شدیدتر از عملیات قبلی خواهد بود، تایید کرد مقاومت در قبال فریبکاری‌های رژیم اشغالگر هوشیار است و اجازه تعرض به مسجدالاقصی یا ذبح قربانی را در آن نمی‌دهد. پس از نبرد شمشیر قدس در ماه رمضان سال گذشته ملت فلسطین احساس قدرت می‌کند و این موجب شده است دشمن متوجه شود هر گامی که بردارد کسانی هستند که از مسجد الاقصی دفاع خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار