نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش می‌کنیم تا یک شهرک صنعتی جدید در شهرستان نیر احداث شود.

علی نیکزاد گفت: حجم شهرک صنعتی آب نیر در حال تکمیل است، به همین دلیل تلاش می‌کنیم تا یک شهرک صنعتی جدید در شهرستان نیر احداث شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در نشست پیگیری مشکلات و توسعه شهرستان نیر می‌گوید: کارشناسی دقیق پروژه کمربندی نیر و تأمین نظر مردم در رابطه با این پروژه بسیار حائز اهمیت بوده و تا مرحله نهایی و دقیق کارشناسی، هر اقدامی بدون در نظر گرفتن افکار عمومی این منطقه، اشتباه است.

نیکزاد گفت: با سرمایه‌گذاری شرکت شستا در شهرستان نیر، شهرک دامپروری ۳ هزار راسی در این منطقه به‌زودی احداث می‌شود و همچنین به‌دلیل تکمیل حجم شهرک صنعتی آب نیر، تلاش می‌کنیم تا یک شهرک صنعتی جدید در شهرستان نیر احداث شود.

او از تخصیص اعتبار برای تکمیل دانشگاه فرهنگیان خبر داد و گفت: ۴۴ مصوبه در جلسات اقتصاد مقاومتی شهرستان نیر بررسی شده است که اگر اجرایی شوند شاهد رونق و توسعه این شهرستان خواهیم بود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه‌های راه‌سازی کریق به آرموداق و کورائیم به خلفلو گفت: برای اجرای این ۲ پروژه اعتباری بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

نیکزاد پس از این نشست با حضور در سه نقطه پیش‌بینی‌شده پروژه کمربندی نیر، از نزدیک این پروژه را مورد بررسی قرار داد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.