مدیر جهاد کشاورزی خوشاب گفت: برای حمایت از توسعه و به روز رسانی مکانیزاسیون بخش کشاورزی خوشاب ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی اختصاص داده شد.

ابراهیم رودسرابی گفت: برای حمایت از توسعه و به روز رسانی مکانیزاسیون بخش کشاورزی، دام، طیور و شیلات ۶۸ میلیارد ریال تسهیلات بانکی بلند مدت از محل دهمین خط اعتباری مکانیزاسیون به شهرستان ابلاغ شده که نسبت به سال گذشته ۴۵درصد افزایش داشته است.

 مدیر جهاد کشاورزی خوشاب گفت: این تسهیلات جهت خرید انواع تجهیزات وماشین آلات بخش کشاورزی و دامپروری با نرخ ۱۵ درصد و بازپرداخت ۵ تا ۷ سال پرداخت خواهد شد.

او گفت: جهاد کشاورزی برای خرید محصولات دانش بنیان حمایت ویژه‌ای می‌کند، امسال متقاضیان خرید تجهیزات و ماشین آلات دانش بنیان از اولویت ویژه‌ای دربهره مندی ازتسهیلات برخوردار خواهند شد.

به گفته او، خرید پهباد‌های سم پاش و محلول پاش، ماشین آلات مجهز به سامانه‌های لیزری، سامانه‌های ضدتگرگ و کارنده‌های پیشرفته از دستگاه‌هایی هستند که شامل این تسهیلات می‌باشند.

رودسرابی گفت: متقاضیان تسهیلات مکانیزاسیون می‌بایست با مراجعه به سامانه جامع تسهیلات وزارت جهادکشاورزی نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.